Inici
|
Mapa Web
|
www.igualada.cat
CA
|
ES
Tràmits per temes
Tràmits per perfils
La meva carpeta
Altres serveis
Cerca per paraules
Tràmits per fets vitals
A continuació es mostra el catàleg de tràmits organitzats per fets vitals. Per cada tràmit es poden consultar els seus requisits, terminis i documentació. A més a més alguns tràmits poden realitzar-se directament per Internet..
Acta de control d'activitats (inicial i periòdic)
Adhesió a la Xarxa per a la Inclusió d'Igualada
Al·legacions a una sanció de trànsit
Alta en el cens municipal d’animals de companyia
Alta en el padró municipal d'habitants i canvi de domicili dins el mateix municipi
Alta en el registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes
Alta en el registre municipal d'unions estables de parella
Alta, baixa o modificació de l'acreditació per circular a les zones restringides de la ciutat
Aportació de documents a un expedient d'habitatge
Aportació de documents a un expedient i/o resposta a un requeriment d'esmena
Aportació de rebuts per sol·licitud de prestació de lloguer
Aportacions solidàries al Banc de Queviures
Arrendament d’habitatges - BORSA D'HABITATGE D'IGUALADA
Arrendament d’habitatges - REGISTRE DE SOL·LICITANTS D’HABITATGE PROTEGIT (RSHPO)
Arrendament de pàrquings
ARRENDAMENT D'HABITATGES - RENOVACIÓ BORSA D'HABITATGE D'IGUALADA
Assabentat d'obres mínimes
Autorització de repartiment de publicitat dinàmica (manual, domiciliària, mitjançant vehicles estacionats o en circulació o oral)
Autorització d'ocupació d'espai a la via pública per la venda de castanyes
Autorització per a col·locar banderoles, pancartes i tòtems de propaganda
Autorització per al rodatge i/o sessions fotogràfiques a la ciutat d'Igualada
Baixa / renúncia de la concessió de parada de mercat municipal i de la llicència de parada al mercat de venda no sedentària del municipi d'Igualada
Baixa en el padró municipal d'habitants
Bonificació de l’impost sobre béns immobles (IBI), als immobles d’ús residencial on s’hagi instal·lat sistemes per a l’aprofitament de l’energia solar
Canvi de nom de la concessió de dret funerari
Canvi de titularitat d'una activitat no classificada (Transmissió dels efectes de les comunicacions i declaracions responsables d'activitats no classificades)
Casal d'entitats
Certificat de distància
Certificat de qualificació urbanística
Certificat de serveis prestats a l'Ajuntament
Certificat del registre municipal d'unions estables de parella
Certificat d'empadronament (actual, històric i de convivència)
Cessament d'una activitat econòmica (activitats incloses als annexos de la Llei 20/2009, del 4 de desembre)
Cessió de crèdit de factures i/o certificacions d'obra
Cessió d'espais de les Escoles Públiques
Cessió temporal de parada de mercat municipal
Cita amb el Centre d’Informació per Treballadors Estrangers (CITE)
Cita amb el servei d'orientació jurídica (SOJ)
Cita amb el/la treballador/a social o el/la educador/a social de l'Ajuntament
Cita amb l'alcalde
Col·locació de làpides, tires, reparacions i neteges al nínxol
Compra d'entrades i abonaments pel teatre
Compulsa de documents
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats ambientals (Annex II i Annex III) - FUE
Comunicació d'inici d'activitat en un establiment amb certificat tècnic - FUE
Comunicació d'inici d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat - FUE
Comunicació notarial per transmissió de finques
Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III) - FUE
Comunicació prèvia d'activitats no classificades (no incloses en la Llei 16/2015)
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient - FUE
Comunicació prèvia de primera ocupació
Comunicació prèvia de tancament d'obra
Comunicació prèvia d'establiments oberts al públic on es duen a terme espectacles i activitats recreatives
Comunicació prèvia d'obres menors
Concessió de dret funerari
Concessió de parada del mercat municipal
Consulta o reclamació o denúncia al Punt Consum (OMIC)
Còpies de documents inclosos en expedients administratius
Còpies de documents inclosos en expedients administratius- obres
DECLARACIÓ CADASTRAL. MODEL 900D.
Declaració responsable en matèria de salut alimentària - FUE
Denúncia per l'incompliment de la disciplina ambiental
Devolució de fiances d'obra
Devolució de taxes d'activitats equipaments cívics
Duplicat de placa de gual
Duplicat de rebut o d'avís de pagament de tribut
Duplicat del títol de dret funerari
Exempció d'Impost sobre Béns Immobles (IBI)
Fraccionament i/o ajornament del pagament d'impostos i taxes municipals
Gestió de presumptes vehicles abandonats
Horts urbans municipals situats al Rec d'Igualada
Identificació real d'un immoble i/o la seva corresponent placa de número
Informe d'arrelament social
Informe de prevenció i seguretat en matèria d'incendis - FUE
Informe d'integració social
Informe municipal de disponibilitat i adequació de l'habitatge per al reagrupament familiar
Informe municipal de disponibilitat i adequació de l'habitatge per renovació de les autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar
Inscripció a l'acte d'homenatge de les noces d'or
Inscripció a l'Escola Municipal de Teatre "La Tarima"
Inscripció a l'ofrena del Ciri Votiu
Inscripció als Centres Oberts Municipals
Inscripcions als cursos d'alfabetització
Inscriure't al butlletí digital de l'oficina d'habitatge (per inici de convocatòries)
Instància de l'Oficina d'Habitatge d'Igualada
Instància Genèrica
Tramitar amb certificat
Justificació de les subvencions de l'Ajuntament d'Igualada per les entitats esportives any 2024
Justificació de les subvencions de l'Ajuntament d'Igualada a projectes i activitats d'interès social dutes a terme per entitats sense ànim de lucre 2024
Justificant de béns
Justificant de deutes
Liquidació de l'Impost sobre l'increment de valor del terreny de naturalesa urbana (Plusvàlua)
Llicència ambiental (Annex II) - FUE
Llicència d’ocupació de la via pública amb estands de promoció i/o venda de productes i serveis
Llicència de divisió horitzontal i/o modificació de la divisió horitzontal existent
Llicència de gual
Llicència de parcel·lació i agrupació urbanística
Llicència d'espectacles i activitats recreatives de caràcter extraordinari
Llicència d'obres majors i d'obres menors no subjectes a comunicació prèvia
Llicència d'ocupació de la via pública mitjançant terrasses (instal·lació de taules, cadires, para-sols, quioscs de begudes i altres)
Llicència d'ocupació de la via pública per activitats econòmiques (xurreries i similars)
Llicència d'ocupació de la via pública per instal·lacions d'atraccions i circs
Llicència municipal d'establiment obert al públic on s'hi duguin a terme espectacles o activitats recreatives
Llicència per la tinença o conducció de gossos potencialment perillosos
Llicència sanitària de funcionament per establiments de tatuatge, micropigmentació i pírcing
Modificació / baixa en el cens municipal d’animals de companyia
Modificació / baixa en el registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes
Modificació / baixa en el registre municipal d'unions estables de parella
Modificació de dades en el padró municipal d'habitants
Neteja de pintades a la via pública
Nomenament de beneficiari d'un dret funerari
Notificació de torres de refrigeració i condensadors evaporatius
Pagament de la taxa de recollida d'animals domèstics abandonats
Pagament on line dels tràmits de l'Ajuntament d'Igualada
Tramitar
Tramitar amb certificat
Pagament on line dels tràmits de l'OAMEAI (Organisme Autònom Municipal d'Ensenyaments Artístics d'Igualada)
Tramitar
Tramitar amb certificat
Petició d'agendes escolars europees del medi ambient i el desenvolupament i calendaris escolars del medi ambient
Petició de casament civil
Petició de dades estadístiques
Petició de material de campanyes de prevenció de residus i de recollida selectiva
Petició de papereres de paper i cartró i envasos de Medi Ambient
Petició de papereres de recollida de piles de Medi Ambient
Petició de plaça d'aparcament a la via pública per a persones amb mobilitat reduïda
Petició de zona de càrrega i descàrrega per a activitats econòmiques
Petició del carnet d'autobús blau o taronja segons la nova normativa
Petició del servei d'atenció domiciliària
Petició del servei de teleassistència domiciliària
Petició d'informació gràfica del territori
Petició d'informe de la Policia Local
Preinscripció de les llars d'infants durant el curs escolar
Presentació de denúncies
Presentació de documents per participar en contractacions públiques (empreses)
Prestacions econòmiques d'especial urgència per a l'habitatge
Programa de mediació d'habitatges per al lloguer assequible
PROGRAMA DE MEDIACIÓ D'HABITATGES PER AL LLOGUER ASSEQUIBLE, DERIVAT DE LA SUBVENCIÓ D'ARRANJAMENTS D'HABITATGES BUITS O DE MASOVERIA
Pròrroga de concessió de dret funerari
Pròrroga de llicència d'obres
Punt d'atenció a l'emprenedor - Punt PAE
Queixes, suggeriments i propostes
Reclamació per responsabilitat patrimonial de l'Administració
Recollida de vehicle del dipòsit municipal
Recollida de vehicle retirat per la grua
Recuperació d’objectes perduts
Recurs de reposició contra l'Impost sobre Béns Immobles (IBI)
Recurs en via administrativa
Renovació de l'empadronament per a persones comunitàries i no comunitàries amb permís de residència permanent
Renovació de l'empadronament per a persones estrangeres no comunitàries amb autorització de residència temporal
Renúncia d'un vehicle per desballestament
Renúncia o desistiment d'una llicència d'obres majors i menors
Reserva d'espai a la via pública per obres
Reserva d'estacionament
Retorn d'anul·lacions de denuncia de Parquímetre
Retorn voluntari de persones immigrades als països d'origen
Retrocessió o renúncia de la concessió de dret funerari
Revocament de beneficiari d'un dret funerari
Servei per a la Normalització Lingüística
Sol.licitud d'ocupació de la via pública i petició de material per part de les entitats
Sol·licitud d'accés a la informació pública
Sol·licitud de certificat d’estudis acadèmics
Sol·licitud de certificat no acadèmic
Sol·licitud de cessió d’espais de l’Escola de Música per a activitats extraordinàries
Sol·licitud de cessió d’espais de l’Escola de Música per a les entitats residents
Sol·licitud de cessió d'ús d'espais i equipaments IG-NOVA
Sol·licitud de finalització d'obres d'obertura de rases - instal·lacions aèries a la via pública
Sol·licitud de la sala d'actes o de la sala d'exposicions de la Biblioteca Central
Sol·licitud de préstec d'instruments fora del centre per part de les entitats residents
Sol·licitud de reconeixement de la situació de dependència i del dret a les prestacions
Sol·licitud de renovació del viver d'empreses
Sol·licitud del carnet de la Biblioteca Central d'Igualada i altres tràmits associats
Sol·licitud d'informe d'antiguitat, legalitat i afectació d'edificis
Sol·licitud d'inici d'obres d'obertura de rases - instal·lacions aèries a la via pública
Sol·licitud d'inscripció a les activitats d'inscripció prèvia de la Biblioteca: clubs de lectura i Taller Descobreix la Biblioteca Virtual
Sol·licitud d'oferta de treball -Servei d'Orientació Professional-
Sol·licitud duplicat de la cèdula d'habitabilitat
Sol·licitud d'ús del material del Departament de Joventut
Sol·licitud d'ús del Teatre Municipal de l'Ateneu
Sol·licitud d'ús d'espais del Departament de Joventut
Sol·licitud d'ús d'espais del Museu de la Pell d'Igualada
Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats - FUE
Sol·licitud instal·lació de contenidors
Sol·licitud per concertar una visita escolar a la Biblioteca Central d'Igualada
Sol·licitud viver d'empreses
Subvencions per a la restauració de façanes per l'any 2024
Tancament del trànsit a la calçada
Targeta d'aparcament de vehicles per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
Targeta d'aparcament per a titulars de vehicles adaptats destinats al transport col.lectiu de persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
Transmissió de la llicència de parada de mercat de venda no sedentària del municipi d'Igualada
Transmissió de llicència de taxi
Transmissió o canvi de titularitat de llicència d'obres
Transmissió o traspàs de la concessió de parada del mercat municipal
Ús de les instal·lacions esportives municipals
Ús d'espais dels equipaments cívics
Volant d'empadronament (actual o de convivència)
Voluntariat per la llengua
Usuari
La Meva Carpeta
Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Ajuda
Preguntes freqüents
Seguiment de tràmits
Validador de documents
Instància genèrica
Transferència bancària
Llegenda de símbols
Tipus de tràmits
Informatiu
Tràmit sense certificat
Tràmit amb certificat
Opcions
Impresos
Pagament
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email:
atencio.ciutadana@aj-igualada.net
Inici
|
Mapa Web
|
www.igualada.cat
Desenvolupat per
SEMIC Internet