Tràmit amb certificat ARRENDAMENT D'HABITATGES - RENOVACIÓ BORSA D'HABITATGE D'IGUALADA

Aquest tràmit permet la renovació d'inscripció a Borsa d'habitatge d'Igualada.

Tramitació

 Qui ho pot sol·licitar?

Aquelles persones que ja estan inscrites a la Borsa d'habitatge d'Igualada.

Sempre ho haurà de fer la persona interessada o bé un representant degudament autoritzat/da i acreditat/da

Quan es pot sol·licitar?

Dintre del termini de 30 dies des de la data de caducitat de la inscripció.

Termini:

Dintre del termini de 30 dies des de la data de caducitat de la inscripció.

Quin cost té:

Gratuït.

Com es tramita la sol·licitud?

La tramitació de la sol·licitud pot fer-se presencialment demanant CITA PRÈVIA  (93 803 19 50) a les nostres oficines de registre o bé per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.

Els sistemes d'identificació admesos són:

L'IdCat mòbil és un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).

Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil:  Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria

Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

Tota la documentació a presentar s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són el PDF.

Requisits a complir:

Cal estar inscrit a la Borsa d'habitatge d'Igualada i no constar en baixa.

Aquesta renovació es podrà fer, si d'inscripció està dintre el termini de 30 dies posteriors a la data de caducitat de la sol·licitud i sempre i quan no s'hagin de fer modificacions en algun dels següents camps:

  • Nom i cognoms del sol·licitant o qualsevol altre membre que consti a la inscripció.
  • Dades de la unitat de convivència.
  • Membres de la unitat de convivència, a excepció de que es tracti d'un naixement o una defunció.

Si s'està interessat en modificar alguna d'aquestes dades s'ha de saber que no es tracta d'una renovació, sinó que s'ha de tramitar una baixa (mitjançant instància genèrica) i una nova sol·licitud d'inscripció.

Formes de tramitació

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

 No es necessari aportar cap documentació adjunta.

Observacions

 Tràmit pas a pas

1. Presentar la sol·licitud degudament emplenada.

La sol·licitud es pot presentar en una de les dues modalitats següents:

  • Presencialment: al registre d'entrada a l'Ajuntament d'Igualada(Cal cita prèvia).
  • Telemàticament:emplenant el formulari de tramitació dintre del mateix tràmit.

2. La inscripció, tant si és presencial com telemàtica, generarà un registre d'entrada. Cal guardar-ho.

3. El departament d'habitatge gestionarà aquest registre, per tal de renovar l'inscripció

4. La vigència d'aquesta renovació serà de 12 mesos i es disposarà d'un termini de 30 dies des de la data de caducitat per a fer la renovació. En cas contrari es procedirà a la baixa automàtica de la inscripció.

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net