1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Projecte i/o memòria técnica que inclogui, entre d’altres: aforament de l’establiment; plànols d’emplaçament d’acord amb el Pla General d’Ordenació, i de planta i distribució; característiques de les prevencions acústiques especials adoptades; condicions de prevenció i seguretat en cas d’incendis;justificació del compliment de les prescripcions del Codi tècnic de l’edificació; descripció de la mobilitat.
3. Estudi d’impacte acústic
4. Certificació favorable emesa pel tècnic competent i/o director/a de l'execució del projecte que acrediti que l'activitat i les instal·lacions s'adeqüen al projecte i/o documentació tècnica presentats, especialment en aspectes següents:
- Les emissions, amb especial atenció a les de soroll i vibracions.
- La producció i gestió de residus.
- Les mesures de prevenció i seguretat en cas d'incendi determinades en el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
- Les mesures i les tècniques d'autoprotecció.
- Les mesures i les tècniques de protecció de la higiene i la salut de les persones.
- El funcionament i els registres del sistema autòmatic de control d'aforaments, si n'hi ha.
5. En cas d’activitats musicals: Certificació emesa per entitat col·laboradora de l'Administració (EPCA o altra acreditada), del compliment de l'estudi d'impacte acústic i/o documentació complementària presentada pel titular de l'establiment amb la comunicació.
6. En matèria de prevenció i seguretat en matèria d’incendis, cal acompanyar l’informe i el certificat de l’acte de comprovació favorable en matèria d’incendis, si s'escau.
7. Declaració responsable de compliment dels requisits del Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
8. Declaració responsable de la persona titular de la contractació d'una d'assegurança de responsabilitat civil que cobreixi el risc exigit per la reglamentació d’espectacles i activitats recreatives i de la disponibilitat de la finca o local i de diposar de fulls de reclamació/denúncia i plaques o rètols normalitzats, en els termes establerts en el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
9. Còpia de la sol·licitud de l’informe urbanístic, si aquest no s’ha emès en el termini de vint dies de què disposa l’Ajuntament
10. La declaració de les dades que, segons la persona sol·licitant, gaudeixen de confidencialitat d'acord amb la legislació. El titular de l’activitat, mitjançant aquesta declaració, pot expressar aquelles dades contingudes en el projecte tècnic i de la resta de documentació complementària que s’acompanya a la comunicació ambiental que, segons el seu criteri, gaudeixen de confidencialitat. En la declaració, ha d’expressar la norma, amb rang de Llei, que empara la confidencialitat de les dades.
11. Memòria sanitària per duplicat, en cas de tractar-se d'un establiment alimentari.
12. Declaració responsable d'inici d'activitat per a establiments alimentaris.
13. Documentació acreditativa de la formació higienico-sanitària del titular o personal de l'establiment.
14. Pla d'autoprotecció, si s'escau.
15. Autoliquidació de la taxa.
- En el cas que la presentació de la comunicació sigui per part d'un representant, s'ha de portar:
- L'autorització de representació signada (Veure apartat IMPRESOS).
- Còpia del DNI/NIF del titular.
- En el cas d'una empresa, també: còpia del DNI de l'apoderat i de l'escriptura societària i/o poders de representació.