Tràmit amb certificat Duplicat de placa de gual o número de carrer

Aquest tràmit permet obtenir una placa nova corresponent a un gual o número de carrer per substituir una altra amb motiu de deteriorament o robatori.

Tramitació

Qui ho pot sol.licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Quan es pot sol.licitar?

Durant tot l'any.

Termini

No n'hi ha. Tràmit immediat.

Quin cost té?

Segons les ordenances fiscals municipals. 10,45 € placa de gual. 10,45 € placa de número d'immoble (únic pagament en els dos casos)

Pagament

A pagar a la Caixa de l'Ajuntament.

Requisits a complir

En el cas de demanar el duplicat de placa de gual  cal complir els requisits 1 i 2.

1. Que estigui donat d'alta al padró de guals municipals.

2. Ser titular de la llicència del gual.


Per la resta de casos, no cal complir cap requisit específic.

Formes de tramitació

  • Presencial
    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA


    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des de l’1 de juliol al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

  • Telemàtic

     El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

     

Documentació que cal aportar

El documents a aportar en tots els casos és: Document 1.

1. Dades identificatives de la persona interessada (física - DNI, NIE o passaport o jurídica-NIF) o bé dades i autorització de la persona que la representi.


En cas de demanar el duplicat de placa de gual aportar la documentació complementària següent: Document 2 i 3.

2. En el cas de sol·licitud per deteriorament, la placa de gual deteriorada s'haurà de lliurar a les dependències municipals quan es reculli la placa nova.

3. Rebut de contribucions de pagament de la taxa per les entrades de vehicles a través de la vorera.

Normativa

  • Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

Observacions

Tràmit pas a pas

1. Presenteu-vos a les oficines de l'Ajuntament  amb la documentació corresponent.
2. Pagueu la taxa.
3. Si la documentació és correcta, l'àmbit responsable emetrà la placa o número de carrer.

Més informació

La col·locació i el manteniment de la placa o número de carrer anirà a càrrec del titular del gual o del propietari de l'immoble.

Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net