Els documents a aportar en tots els casos són: Documents 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9.
En cas que es tracti d'acte de transmissió per la mort del titular, "mortis causa" cal aportar la documentació complementària següent: Document 10.
1. Instància de sol·licitud.
2. Dades identificatives de la persona titular actual de la concessió (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
3. Dades identificatives de la persona/es a qui es traspassa la concessió (física-DNI/NIE o en cas de personalitat jurídica aportar el NIF).
4. Còpia document privat de traspàs entre el cedent i el cessionari (Contracte).
5. Certificació de situació de cotització de la Seguretat Social.
6. Certificació administrativa positiva d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributaries, expedida en la forma i pels òrgans previstos en el RD 1098/2001, de 12 d'octubre, pel que s'aprova el Reglament de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques. Aquesta certificació té una validesa de 6 mesos de la seva expedició.
7. Document acreditatiu de l'Alta en l'Impost d'Activitats Econòmiques referit a l'últim exercici (aportar l'epígraf) o del pagament de l'últim rebut del mateix completat una declaració responsable de no trobar-se donat de baixa en la matricula de l'esmentat impost.
8. Carnet de manipulador d'aliments.
9. Ordre SEPA de domiciliació de dèbit directe.
10. Acceptació de l'herència.