1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Sol·licitud de comunicació prèvia ambiental
3. Projecte bàsic i/o memòria ambiental.
4. Certificacions ambientals específiques establertes a l’ordenança per aquells casos que l’activitat generi emissions de gasos o fums, sorolls o vibracions, llums a l’exterior en horari nocturn, aigua contaminada i/o residus no assumibles. Aquestes certificacions específiques podran ser lliurades per una entitat col·laboradora de l’Administració o pels tècnics municipals.
5. Acreditació d’haver obtingut la llicència d’obres o d’haver presentat la comunicació prèvia d’obres quan procedeixi, o bé d’haver obtingut l’informe urbanístic.
6. Pla de dejeccions ramaderes, en cas d’activitats ramaderes amb el consegüent informe favorable emès pel Departament competent en matèria d’agricultura i ramaderia.
7. Memòria sanitària per duplicat, en cas de tractar-se d'un establiment alimentari.
8. Certificació lliurada pel tècnic competent que acrediti que l’activitat i les instal·lacions s’adeqüen a l’estudi ambiental i al projecte o a la documentació tècnica presentats i que es compleixen tots els requisits ambientals.
9. Declaració responsable en matèria de salut alimentària si és un establiment afectat pel Real Decret Llei 191/2011.
10. Si s'escau, certificació emesa per l'entitat col·laboradora de l'Administració ambiental, en virtut de la incidència específica de l'activitat en el medi ambient (emissions a l'atmosfera, sorolls, vibracions, lluminositat i d'altres, i a l'aigua, o a la caracterització de determinats residus), d'acord amb el desenvolupament reglamentari de la Llei 20/2009.
11. Separata d’abocaments a xarxes de clavegueram, en cas de les activitats compreses en les seccions C, D i E de la CCAE, o siguin potencialment contaminants, o bé, que generin abocaments superiors als 6.000 m3/any.
12. L’informe i la certificació de l’acta de comprovació favorable en matèria d’incendis si les activitats o els edificis estan inclosos en els annexos 1 i 2 de la Llei 3/2010, de prevenció i seguretat en matèria d’incendis, si s’escau.
13. Declaració de les dades que, segons la persona sol·licitant, gaudeixen de confidencialitat d’acord amb la legislació, amb especificació de la Llei en la qual s’empara, si escau.
14. Justificació acreditativa que s’ha realitzat el pagament de la corresponent taxa.
- En el cas que la presentació de la comunicació sigui per part d'un representant, s'ha de portar:
- L'autorització de representació signada (Veure apartat IMPRESOS).
- Còpia del DNI/NIF del titular.
- En el cas d'una empresa, també: còpia del DNI de l'apoderat i de l'escriptura societària i/o poders de representació.