1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. La sol·licitud de la llicència municipal d’establiments oberts al públic, d’espectacles públics i activitats
recreatives de caràcter ordinari es dirigeix a l’Ajuntament on aquest s’ubiqui, amb el contingut següent:
a) Nom i adreça de la persona sol·licitant i, si escau, de la persona que actuï en representació seva. S’han
d’incloure en qualsevol cas les adreces per a comunicacions i notificacions electròniques i l’assabenta’t, o en el seu cas l’acceptació, del sistema de comunicació i notificació electrònica que utilitza aquest municipi.
b) Tipus d’establiment i, si escau, d’espectacles i d’activitats per a qui es sol·liciten les llicències, d’acord amb la tipologia prevista a l’annex I, catàleg del Reglament de la Llei 11/2009, de 6 de juliol, dels espectacles públics i activitats recreatives.
3. Projecte i/o memòria tècnica que inclogui, entre d’altres: aforament de l’establiment; plànols d’emplaçament d’acord amb el Pla General d’Ordenació, i de planta i distribució; característiques de les prevencions acústiques especials adoptades; condicions de prevenció i seguretat en cas d’incendis;justificació del compliment de les prescripcions del Codi tècnic de l’edificació; descripció de la mobilitat.
4.Memòria de seguretat, redactat de conformitat amb que disposa el Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
5. Pla d’autoprotecció,redactat de conformitat amb que disposa el Decret 112/2010, de 31 d'agost, pel qual s'aprova el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
6. Memòria de mobilitat o estudi d'avaluació de mobilitat amb el contingut que determini la normativa d'avaluació de la mobilitat generada.
7. Estudi d'impacte acústic de l'establiment amb el contingut requerit per l'Ordenança sobre el soroll i les vibracions, la normativa específica de protecció contra la contaminació acústica o aquella que la substitueixi.
També haurà d’acreditar el compliment de les determinacions i condicionants que estableixin els mapes de
capacitat acústica, els plans d'accions i els plans específics municipals de mesures per minimitzar l'impacte
acústic i, en general, la resta de normes i programes vigents per evitar o reduir la contaminació acústica.
8. Memòria del dispositiu d’assistència sanitària.
9. Memòria descriptiva de les condicions d’higiene i salubritat.
10. Declaració responsable de la persona titular de la contractació d'una d'assegurança de responsabilitat civil que cobreixi el risc exigit per la reglamentació d’espectacles i activitats recreatives i de la disponibilitat de la finca o local i de disposar de fulls de reclamació/denúncia i plaques o rètols normalitzats, en els termes establerts en el Reglament d'espectacles públics i activitats recreatives.
11. Document acreditatiu de la designació per la persona sol·licitant de la llicència de la persona que ha
d'assumir la responsabilitat tècnica de l'execució del projecte i que ha d'expedir la certificació que acrediti
l'adequació de l'establiment a la llicència atorgada. Aquest document haurà de consignar el nom, l'adreça, la
titulació i l’habilitació professional de la persona designada.
12. Autoliquidació de la taxa de la llicència.
13. Autoliquidació de la taxa del control inicial a realitzar pels serveis tècnics municipals.
- En el cas que la presentació de la sol·licitud sigui per part d'un representant, s'ha de portar:
- L'autorització de representació signada (Veure apartat IMPRESOS).
- Còpia del DNI/NIF del titular.
- En el cas d'una empresa, també: còpia del DNI de l'apoderat i de l'escriptura societària i/o poders de representació.