Inici
|
Mapa Web
|
www.igualada.cat
CA
|
ES
Tràmits per temes
Tràmits per perfils
La meva carpeta
Altres serveis
Cerca per paraules
Resultats de la cerca
A continuació es mostren els tràmits coincidents amb els criteris de cerca. Per cada tràmit es poden consultar els seus requisits, terminis i documentació. A més a més alguns tràmits poden realitzar-se directament per Internet.
Alta en el padró municipal d'habitants i canvi de domicili dins el mateix municipi
Informació
Comunicació prèvia d'activitats no classificades (no incloses en la Llei 16/2015)
Informació
Concessió de parada del mercat municipal
Informació
Fraccionament i/o ajornament del pagament d'impostos i taxes municipals
Informació
Comunicació prèvia de primera ocupació
Informació
Tramitar amb certificat
Petició de casament civil
Informació
Petició de plaça d'aparcament a la via pública per a persones amb mobilitat reduïda
Informació
Reclamació per responsabilitat patrimonial de l'Administració
Informació
Volant d'empadronament (actual o de convivència)
Informació
Tramitar amb certificat
Liquidació de l'Impost sobre l'increment de valor del terreny de naturalesa urbana (Plusvàlua)
Informació
Tramitar amb certificat
Inscripció a l'acte d'homenatge de les noces d'or
Informació
Comunicació prèvia de tancament d'obra
Informació
Petició de zona de càrrega i descàrrega per a activitats econòmiques
Informació
Cessió temporal de parada de mercat municipal
Informació
Certificat de qualificació urbanística
Informació
Autorització per a col·locar banderoles, pancartes i tòtems de propaganda
Informació
Alta en el registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes
Informació
Inscripció a l'ofrena del Ciri Votiu
Informació
Cita amb l'alcalde
Informació
Alta, baixa o modificació de l'acreditació per circular a les zones restringides de la ciutat
Informació
Tramitar amb certificat
Transmissió de llicència de taxi
Informació
Retorn d'anul·lacions de denuncia de Parquímetre
Informació
Instància Genèrica
Informació
Tramitar amb certificat
Modificació de dades en el padró municipal d'habitants
Informació
Alta en el registre municipal d'unions estables de parella
Informació
Certificat d'empadronament (actual, històric i de convivència)
Informació
Tramitar amb certificat
Baixa en el padró municipal d'habitants
Informació
Sol·licitud d'informe d'antiguitat, legalitat i afectació d'edificis
Informació
Identificació real d'un immoble i/o la seva corresponent placa de número
Informació
Duplicat de placa de gual
Informació
Llicència de gual
Informació
Targeta d'aparcament de vehicles per a persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
Informació
Llicència de divisió horitzontal i/o modificació de la divisió horitzontal existent
Informació
Renovació de l'empadronament per a persones comunitàries i no comunitàries amb permís de residència permanent
Informació
Renovació de l'empadronament per a persones estrangeres no comunitàries amb autorització de residència temporal
Informació
Modificació / baixa en el registre municipal d'unions estables de parella
Informació
Compulsa de documents
Informació
Petició de dades estadístiques
Informació
Certificat del registre municipal d'unions estables de parella
Informació
Bonificació de l'Impost sobre Béns Immobles (IBI) per a les famílies nombroses
Informació
Tramitar amb certificat
Cessió de crèdit de factures i/o certificacions d'obra
Informació
Duplicat de rebut o d'avís de pagament de tribut
Informació
Exempció d'Impost sobre Béns Immobles (IBI)
Informació
Recurs de reposició contra l'Impost sobre Béns Immobles (IBI)
Informació
Justificant de béns
Informació
Justificant de deutes
Informació
Autorització per al rodatge i/o sessions fotogràfiques a la ciutat d'Igualada
Informació
Autorització de repartiment de publicitat dinàmica (manual, domiciliària, mitjançant vehicles estacionats o en circulació o oral)
Informació
Petició d'agendes escolars europees del medi ambient i el desenvolupament i calendaris escolars del medi ambient
Informació
Petició de papereres de paper i cartró i envasos de Medi Ambient
Informació
Petició de papereres de recollida de piles de Medi Ambient
Informació
Petició de material de campanyes de prevenció de residus i de recollida selectiva
Informació
Queixes, suggeriments i propostes
Informació
Tramitar
Tramitar amb certificat
Al·legacions a una sanció de trànsit
Informació
Tramitar amb certificat
Aportació de documents a un expedient i/o resposta a un requeriment d'esmena
Informació
Tramitar amb certificat
Còpies de documents inclosos en expedients administratius
Informació
Certificat de serveis prestats a l'Ajuntament
Informació
Recurs en via administrativa
Informació
Presentació de documents per participar en contractacions públiques (empreses)
Informació
Modificació / baixa en el registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes
Informació
Transmissió de la llicència de parada de mercat de venda no sedentària del municipi d'Igualada
Informació
Transmissió o traspàs de la concessió de parada del mercat municipal
Informació
Baixa / renúncia de la concessió de parada de mercat municipal i de la llicència de parada al mercat de venda no sedentària del municipi d'Igualada
Informació
Llicència d'ocupació de la via pública mitjançant terrasses (instal·lació de taules, cadires, para-sols, quioscs de begudes i altres)
Informació
Tramitar amb certificat
Llicència d'obres majors i d'obres menors no subjectes a comunicació prèvia
Informació
Tramitar amb certificat
Comunicació prèvia d'obres menors
Informació
Tramitar amb certificat
Pròrroga de llicència d'obres
Informació
Transmissió o canvi de titularitat de llicència d'obres
Informació
Renúncia o desistiment d'una llicència d'obres majors i menors
Informació
Devolució de fiances d'obra
Informació
Tramitar amb certificat
Llicència de parcel·lació i agrupació urbanística
Informació
Informe municipal de disponibilitat i adequació de l'habitatge per al reagrupament familiar
Informació
Canvi de titularitat d'una activitat no classificada (Transmissió dels efectes de les comunicacions i declaracions responsables d'activitats no classificades)
Informació
Cessament d'una activitat econòmica (activitats incloses als annexos de la Llei 20/2009, del 4 de desembre)
Informació
Llicència d'ocupació de la via pública per instal·lacions d'atraccions i circs
Informació
Llicència d'ocupació de la via pública per activitats econòmiques (xurreries i similars)
Informació
Llicència d’ocupació de la via pública amb estands de promoció i/o venda de productes i serveis
Informació
Subvencions per a la restauració de façanes per l'any 2024
Informació
Comunicació prèvia d'establiments oberts al públic on es duen a terme espectacles i activitats recreatives
Informació
Llicència municipal d'establiment obert al públic on s'hi duguin a terme espectacles o activitats recreatives
Informació
Petició d'informació gràfica del territori
Informació
Informe municipal de disponibilitat i adequació de l'habitatge per renovació de les autoritzacions de residència en virtut del reagrupament familiar
Informació
Certificat de distància
Informació
Còpies de documents inclosos en expedients administratius- obres
Informació
Reserva d'espai a la via pública per obres
Informació
Col·locació de làpides, tires, reparacions i neteges al nínxol
Informació
Nomenament de beneficiari d'un dret funerari
Informació
Duplicat del títol de dret funerari
Informació
Concessió de dret funerari
Informació
Acta de control d'activitats (inicial i periòdic)
Informació
Llicència d'espectacles i activitats recreatives de caràcter extraordinari
Informació
Denúncia per l'incompliment de la disciplina ambiental
Informació
Informe de prevenció i seguretat en matèria d'incendis - FUE
Informació
Arrendament d’habitatges - BORSA D'HABITATGE D'IGUALADA
Informació
Tramitar amb certificat
Programa de mediació d'habitatges per al lloguer assequible
Informació
Arrendament de pàrquings
Informació
Arrendament d’habitatges - REGISTRE DE SOL·LICITANTS D’HABITATGE PROTEGIT (RSHPO)
Informació
Inscriure't al butlletí digital de l'oficina d'habitatge (per inici de convocatòries)
Informació
Instància de l'Oficina d'Habitatge d'Igualada
Informació
Alta en el cens municipal d’animals de companyia
Informació
Modificació / baixa en el cens municipal d’animals de companyia
Informació
Llicència per la tinença o conducció de gossos potencialment perillosos
Informació
Pròrroga de concessió de dret funerari
Informació
Llicència sanitària de funcionament per establiments de tatuatge, micropigmentació i pírcing
Informació
Retrocessió o renúncia de la concessió de dret funerari
Informació
Canvi de nom de la concessió de dret funerari
Informació
Pagament de la taxa de recollida d'animals domèstics abandonats
Informació
Informe d'arrelament social
Informació
Informe d'integració social
Informació
Pagament on line dels tràmits de l'Ajuntament d'Igualada
Informació
Tramitar
Tramitar amb certificat
Sol·licitud de reconeixement de la situació de dependència i del dret a les prestacions
Informació
Cita amb el/la treballador/a social o el/la educador/a social de l'Ajuntament
Informació
Cita amb el servei d'orientació jurídica (SOJ)
Informació
Petició del servei de teleassistència domiciliària
Informació
Revocament de beneficiari d'un dret funerari
Informació
Petició del servei d'atenció domiciliària
Informació
Cessió d'espais de les Escoles Públiques
Informació
Inscripció als Centres Oberts Municipals
Informació
Aportacions solidàries al Banc de Queviures
Informació
Inscripcions als cursos d'alfabetització
Informació
Retorn voluntari de persones immigrades als països d'origen
Informació
Compra d'entrades i abonaments pel teatre
Informació
Sol·licitud d'ús del Teatre Municipal de l'Ateneu
Informació
Sol·licitud per concertar una visita escolar a la Biblioteca Central d'Igualada
Informació
Sol·licitud del carnet de la Biblioteca Central d'Igualada i altres tràmits associats
Informació
Sol·licitud d'inscripció a les activitats d'inscripció prèvia de la Biblioteca: clubs de lectura i Taller Descobreix la Biblioteca Virtual
Informació
Servei per a la Normalització Lingüística
Informació
Voluntariat per la llengua
Informació
Sol·licitud d'oferta de treball -Servei d'Orientació Professional-
Informació
Ús d'espais dels equipaments cívics
Informació
Cita amb el Centre d’Informació per Treballadors Estrangers (CITE)
Informació
Casal d'entitats
Informació
Sol·licitud de cessió d'ús d'espais i equipaments IG-NOVA
Informació
Sol·licitud viver d'empreses
Informació
Sol·licitud duplicat de la cèdula d'habitabilitat
Informació
Notificació de torres de refrigeració i condensadors evaporatius
Informació
Petició del carnet d'autobús blau o taronja segons la nova normativa
Informació
Horts urbans municipals situats al Rec d'Igualada
Informació
Consulta o reclamació o denúncia al Punt Consum (OMIC)
Informació
Tramitar
Tramitar amb certificat
Preinscripció de les llars d'infants durant el curs escolar
Informació
Renúncia d'un vehicle per desballestament
Informació
Presentació de denúncies
Informació
Tancament del trànsit a la calçada
Informació
Sol·licitud instal·lació de contenidors
Informació
Reserva d'estacionament
Informació
Gestió de presumptes vehicles abandonats
Informació
Petició d'informe de la Policia Local
Informació
Recollida de vehicle retirat per la grua
Informació
Recollida de vehicle del dipòsit municipal
Informació
Recuperació d’objectes perduts
Informació
Sol·licitud d'accés a la informació pública
Informació
Sol·licitud de cessió d’espais de l’Escola de Música per a les entitats residents
Informació
Sol·licitud de cessió d’espais de l’Escola de Música per a activitats extraordinàries
Informació
Sol·licitud de préstec d'instruments fora del centre per part de les entitats residents
Informació
Sol·licitud de certificat d’estudis acadèmics
Informació
Sol·licitud de certificat no acadèmic
Informació
Justificació de les subvencions de l'Ajuntament d'Igualada a projectes i activitats d'interès social dutes a terme per entitats sense ànim de lucre 2024
Informació
Tramitar amb certificat
Ús de les instal·lacions esportives municipals
Informació
Justificació de les subvencions de l'Ajuntament d'Igualada per les entitats esportives any 2024
Informació
Tramitar amb certificat
Sol·licitud d'ús del material del Departament de Joventut
Informació
Tramitar amb certificat
Comunicació d'inici d'activitat en un establiment amb certificat tècnic - FUE
Informació
Tramitar amb certificat
Comunicació d'inici d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat - FUE
Informació
Tramitar amb certificat
Punt d'atenció a l'emprenedor - Punt PAE
Informació
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats ambientals (Annex II i Annex III) - FUE
Informació
Tramitar amb certificat
Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats - FUE
Informació
Tramitar amb certificat
Llicència ambiental (Annex II) - FUE
Informació
Tramitar amb certificat
Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III) - FUE
Informació
Tramitar amb certificat
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient - FUE
Informació
Declaració responsable en matèria de salut alimentària - FUE
Informació
Sol·licitud d'ús d'espais del Museu de la Pell d'Igualada
Informació
Tramitar amb certificat
Sol.licitud d'ocupació de la via pública i petició de material per part de les entitats
Informació
Tramitar amb certificat
Adhesió a la Xarxa per a la Inclusió d'Igualada
Informació
Targeta d'aparcament per a titulars de vehicles adaptats destinats al transport col.lectiu de persones amb discapacitat i mobilitat reduïda
Informació
Autorització d'ocupació d'espai a la via pública per la venda de castanyes
Informació
Sol·licitud de renovació del viver d'empreses
Informació
Sol·licitud de la sala d'actes o de la sala d'exposicions de la Biblioteca Central
Informació
DECLARACIÓ CADASTRAL. MODEL 900D.
Informació
Inscripció a l'Escola Municipal de Teatre "La Tarima"
Informació
Tramitar
Tramitar amb certificat
Prestacions econòmiques d'especial urgència per a l'habitatge
Informació
Neteja de pintades a la via pública
Informació
Sol·licitud d'ús d'espais del Departament de Joventut
Informació
Assabentat d'obres mínimes
Informació
Tramitar amb certificat
Bonificació de l’impost sobre béns immobles (IBI), als immobles d’ús residencial on s’hagi instal·lat sistemes per a l’aprofitament de l’energia solar
Informació
Tramitar amb certificat
Comunicació notarial per transmissió de finques
Informació
Tramitar amb certificat
Aportació de rebuts per sol·licitud de prestació de lloguer
Informació
Tramitar amb certificat
ARRENDAMENT D'HABITATGES - RENOVACIÓ BORSA D'HABITATGE D'IGUALADA
Informació
Pagament on line dels tràmits de l'OAMEAI (Organisme Autònom Municipal d'Ensenyaments Artístics d'Igualada)
Informació
Tramitar
Tramitar amb certificat
Devolució de taxes d'activitats equipaments cívics
Informació
Tramitar amb certificat
Aportació de documents a un expedient d'habitatge
Informació
Tramitar amb certificat
Sol·licitud de finalització d'obres d'obertura de rases - instal·lacions aèries a la via pública
Informació
Sol·licitud d'inici d'obres d'obertura de rases - instal·lacions aèries a la via pública
Informació
PROGRAMA DE MEDIACIÓ D'HABITATGES PER AL LLOGUER ASSEQUIBLE, DERIVAT DE LA SUBVENCIÓ D'ARRANJAMENTS D'HABITATGES BUITS O DE MASOVERIA
Informació
Usuari
La Meva Carpeta
Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Ajuda
Preguntes freqüents
Seguiment de tràmits
Validador de documents
Instància genèrica
Transferència bancària
Llegenda de símbols
Tipus de tràmits
Informatiu
Tràmit sense certificat
Tràmit amb certificat
Opcions
Impresos
Pagament
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email:
atencio.ciutadana@aj-igualada.net
Inici
|
Mapa Web
|
www.igualada.cat
Desenvolupat per
SEMIC Internet