Tràmit amb certificat Sol·licitud d'ús del material del Departament de Joventut

Aquest tràmit permet als centres educatius, associacions i en general entitats sense ànim de lucre i associacions d'Igualada sol·licitar l’ús del material del Departament de Joventut.

Aquest material forma part del que s’anomena "SAC DE RECURSOS" i inclou els materials, i recursos següents:

- Equip de so gran

- Equip de so petit

- Màquina de xapes

- Màquina d’imans

- Projector

- Carpes

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

Centres educatius, associacions i en general entitats sense ànim de lucre  d'Igualada.

Quan es pot sol·licitar?

  • De setembre a juliol, les sol·licituds del mes d'agost, s'hauran de presentar abans de la tercera setmana de juliol per poder ser tramitades.

Com es tramita la sol.licitud?

La tramitació de sol·licitud s'ha de fer per internet mitjançant els tràmits en línia que es poden trobar en aquesta plataforma, amb identificació i signatura mitjançant un d'aquests sistemes:

Amb el certificat digital del/a president/a, secretari/a o tresorer/a de la entitat que sol.licita.
Amb el certificat digital d'un membre de l'entitat o associació, degudament autoritzat pel president de la mateixa.
Amb el certificat propi de la entitat.

Els sistemes de signatura admesos són:
DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert). 

Quin cost té?

Gratuït.

Requisits a complir

  • És imprescindible que el/la sol·licitant sigui el/la president/a, secretari/a, persona responsable de l’organisme (especificant-ne el càrrec) o persona degudament autoritzada pel/la president/a de la mateixa.
  • Ser un centre educatiu, associació i en general entitats sense ànim de lucre d'Igualada.
  • En el cas que es tracti d'associacions, aquestes hauran d'estar registrades en el Registre municipal d'entitats de l'Ajuntament d'Igualada.
  • La resta d'entitats sense ànim de lucre hauran d'estar inscrites en el seu registre corresponent.

Retorn del material

  • La durada màxima de la cessió serà de 7 dies hàbils

Formes de tramitació

  • Telemàtic

    Obligatori en el cas de persones jurídiques (empreses i entitats), professionals obligats a col·legiarse, i qui representi a un dels anteriors interessats.
    El tràmit s'ha de realizar en línea. Premeu "Tramitar amb certificat".

Documentació que cal aportar

1. Dades identificatives de l'entitat que sol.licita el material, amb expressió del seu NIF i el correu electrònic i telèfon mòbil per rebre les comunicacions relacionades amb aquesta sol·licitud.

Normativa

CONDICIONS D’ÚS:

  1. En cas de sol·licitud de cessió d’ús de material, és imprescindible que el/la sol·licitant sigui el/la president/a, secretari/a, persona responsable de l’organisme (especificant-ne el càrrec), o persona degudament autoritzada pel/la president/a de la mateixa.
  2. De setembre a juliol, les sol·licituds del mes d’agost, s’hauran de presentar abans del la tercera setmana de juliol per poder ser tramitades.
  3. L’ús ha d’estar vinculat a una activitat promoguda per l’organisme o entitat, i aquesta activitat haurà de ser sempre sense ànim de lucre.
  4. La cessió d’ús de qualsevol material serà temporal i per un temps limitat i s'haurà d'informar tant del dia i hora de recollida com de devolució dels recursos cedits, amb una durada màxima de 7 dies hàbils.
  5. L'interessat té la responsabilitat de retornar el material cedit en les mateixes condicions en què ha estat lliurat i en horari d’obertura de l’Equipament Juvenil. És per això que assumirà qualsevol desperfecte que es pugui produir.
  6. En cas de qualsevol incidència cal comunicar-ho immediatament al telèfon de l’equipament juvenil la Kaserna: 938031950 (ext.2393) o Cal Badia 938031950 (ext.2397).
  7. En el cas que la reserva sigui per un dissabte, es recollirà el material el divendres i es retornarà el dilluns abans de dos quarts de vuit del vespre. Tret que s’hagi pactat una altra hora de retorn amb el Departament.
  8. La cessió del material es realitza exclusivament a l’entitat sol·licitant, i queda expressament prohibida la utilització d'aquest material per tercers.
  9. L'interessat es farà càrrec del transport del material cedit.
  10. L’Ajuntament es reserva el dret de rescindir qualsevol cessió temporal en qualsevol moment i sense necessitat de justificació. 

Observacions

Tràmit pas a pas

1. Consultar la disponibilitat de material a la Kaserna (93 803 1950 ext. 2393) o Cal Badia (93 803 1950 ext. 2397), així com la data i l’horari d’ús del material, tenint en compte de preveure la recollida i el retorn del mateix.

2. Tramiteu la sol·licitud en línea, amb la documentació requerida adjuntada.

3. Un cop rebuda la sol·licitud, el Departament de Joventut comprovarà la disponibilitat i l'aprovarà o denegarà la sol·licitud, segons correspongui.

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net