Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Inscripció a l'ofrena del Ciri Votiu

Aquest tràmit permet inscriure's a l'acte d'Ofrena del Ciri Votiu a Montserrat que organitza l'Ajuntament d'Igualada.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da o entitats de la ciutat que celebrin dins d'aquest any un aniversari destacat .

Quan es pot sol·licitar?

Del mes d'octubre al mes de desembre (es publicarà un anunci a la web municipal i a  la premsa comarcal on s'indicarà els dies exactes de la convocatòria).

Es pot sol·licitar fins a quinze dies abans de la data de l'acte.

Quin cost té?

Gratuït.

Requisits a complir:

1. Estar empadronat a Igualada o formar part de les entitats de la ciutat que durant l'any en curs celebrin l'aniversari.

Formes de tramitació

  • Presencial
    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA


    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

  • Telemàtic

     El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

     

  • Telefònic
    OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
    Ajuntament d'Igualada

    93 803 19 50


    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des de l’1 de juliol al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

Documentació que cal aportar

Els documents a aportar són:

  • Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.

Normativa

  • Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

Observacions

Tràmit pas a pas:

1. Adreceu-vos a les oficines de l'Ajuntament.
2. Si la documentació és correcta i es compleixen els requisits per anar a l'ofrena, l'Ajuntament us inclourà a l'activitat.

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net