Queixes, suggeriments i propostes
Aquest tràmit us permet presentar la queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com totes aquelles propostes que considereu oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Tramitació
Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Termini:
No n'hi ha.
Quin cost té?
Gratuït.
Requisits a complir:
- No cal complir cap requisit específic.
Formes de tramitació
-
Presencial
OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
08700 IGUALADA
HORARI D’HIVERN
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
-
Telemàtic
El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"
Documentació que cal aportar
Documentació a aportar:
- Documentació complementària que considereu pertinent
Normativa
- Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
Observacions
Tràmit pas a pas
1. Empleneu el model, adjunteu-hi la documentació.
2. Presenteu-ho a un dels punts del registre de l'Ajuntament.
3. L'àmbit corresponent donarà resposta a la vostra queixa, suggeriment o proposta.