Certificat de serveis prestats a l'Ajuntament
Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica que una determinada persona o empresa externa contractada ha prestat o presta serveis a l'Ajuntament en unes determinades dates, segons consta en l'expedient de personal o de contractació.
Tramitació
Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Termini:
No n'hi ha.
Quin cost té?
Gratuït.
Requisits a complir:
- Prestar o haver prestat de manera satisfactòria els serveis a l'Ajuntament.
Formes de tramitació
-
Presencial
OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
08700 IGUALADA
HORARI D’HIVERN
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Documentació que cal aportar
Documentació a aportar:
1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
Normativa
- Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previst.
- Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic.
Observacions
Tràmit pas a pas:
1. Presenteu la sol·licitud.
2. L'àmbit corresponent comprovarà les dades i emetrà el certificat corresponent.