Qui ho pot sol·licitar?
Les empreses, entitats ó persones que vulguin formar part de la Xarxa d'Inclusió Social.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Quin cost té?
Gratuït.
Requisits a complir:
- Ser persona física, empresa ó entitat amb àmbit d'actuació a la ciutat d'Igualada.
- Tenir la voluntat de participar i col·laborar amb la inclusió i cohesió social de la ciutat.
Com es tramita la sol·licitud?
A) Si el sol·licitant de l'adhesió a la xarxa d'inclusió és una PERSONA física: pot optar per dues vies de tramitació: presentar la sol·licitud al Registre d'Entrada de l'Ajuntament d'Igualada ó a l'Oficina d'Inclusió d'Igulada, o bé realitzar la tramitació per internet.
En el cas d'empresa o entitat; la tramitació de la sol·licitud s'ha de fer per internet mitjançant els tràmits en línia que es poden trobar en aquesta plataforma, amb identificació i signatura amb un d'aquests sistemes:
B) EMPRESES
- Amb el certificat digital propi de l'empresa.
- Amb el certificat digital del/la representant de l'empresa o bé, amb el certificat digital de la persona que acrediti la capacitat de representar l'empresa.
C) ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE
- Amb el certificat propi de la entitat.
- Amb el certificat digital d'un membre de l'entitat o associació, degudament autoritzat pel president de la mateixa.
- Amb el certificat digital del/la president/a, secretari/a ó tresorer/a de l'entitat que sol·licita la subvenció.
Els sistemes de signatura admesos són:
- DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert).
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.