Tràmit amb certificat Selecció de TÈCNIC/A DE RESIDUS per a formar part de la BORSA DE TREBALL

Aquest tràmit permet acedir a la selecció de personal de TÈCNIC/A DE RESIDUS, pel sistema de concurs oposició, per formar part de la borsa de treball que servirà per cobrir les vacants i/o les necessitats de personal motivades per: la situació e vacant temporal amb reserva de lloc de treball del seu titular, per la necessitat de substituir de manera transitòria al titular del servei amb ocasió de baixes mèdiques, vacances, llicències o circumstàncies anàlegs, per a l'execució de programes o projectes de caràcter temporal o per a l'excés o acumulació de tasques.

 Les persones seleccionades en aquesta convocatòria, passaran a integrar una borsa de treball amb la qual la Corporació podrà cobrir les places que consideri necessàries.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Com es tramita la sol.licitud?

La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer preferentment per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.

En el cas de no disposar dels mitjans tecnològics necessaris o experimentar problemes tècnics, també es podrà tramitar presencialment -prèvia sol.licitud de cita prèvia- a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (Pl. Ajuntament número 1).

El tràmit està optimitzat per funcionar mitjançant el navegador Internet Explorer (versió 11 o superior). L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu correcte funcionament.

Els sistemes d'identificació admesos són:

Si no disposeu d'un certificat electrònic, us recomanem obtenir l'IdCat mòbil. Es tracta d'un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).

Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil:  Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria

Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar la sol.licitud en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

Quan es pot presentar la sol.licitud?

Del dia 18 d'octubre al 06 novembre del 2024 (els dos inclosos).

Quin cost té?

Gratuït.

Requisits a complir:

  • Nacionalitat espanyola, ciutadans de la Unió Europea (veure base Tercera apartat 3.1 b) de les Bases Reguladores de la borsa de treball) o estrangers (veure base Tercera apartat 3.1 b) de les Bases Reguladores de la borsa de treball).
  • Tenir com a mínim 16 anys d’edat i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa (si es tracta de personal funcionari) i no superar l’edat de jubilació legalment establerta (si es tracta de personal laboral).
  • Posseir la capacitat funcionall física i psíquica necessària per a l’exercici de les funcions corresponents.
  • No haver estat separat per causa d’expedient disciplinari del servei de cap de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals i estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'una altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública. En qualsevol dels casos, aquesta acreditació es realitzarà mitjançant jurament o promesa.
  • Complir les condicions específiques per exercir les funcions que dins de la plaça poden ser encomanades, d'acord amb el que es determini en els annexes corresponents. En aquests annexes poden establir-se altres requisits objectius que tinguin relació amb les places convocades.
  • Estar en possessió de la titulació exigible per a l’ ingrés a efectes de la convocatòria, segons el que es determina en l'annex corresponent, que és la següent:
    • Títol de Grau universitari o equivalent en Ciències Ambientals, Biològiques, Geografia, Enginyeria, Química.
    • Nivell C1 de català o equivalent o en el seu defecte superar la prova de nivell elaborada per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
  • Els nacionals dels Estats membres de la Unió Europea o d’altres estats diferents hauran d’acreditar el reconeixement del seu títol oficial pel Ministeri d’Educació i Ciència de l’Estat Espanyol, de conformitat amb el que s’estableix a la normativa vigent en la matèria.
  • En el supòsit de la contractació laboral temporal de relleu, caldrà, a mes, complir els requisits de l’article 12 de l’Estatut dels Treballadors.

Formes de tramitació

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

EN CAS DE FER EL TRÀMIT TELEMÀTICAMENT:

1. Omplenar totes les dades obligatòries del formulari de sol.licitud inclòs en el tràmit.

2. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat i la resta de requeriments establerts a l'apartat 3.1 b) de la base tercera.

3. Còpia escanejada en format .pdf o còpia electrònica autèntica del certificat del nivell C1 de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent o el certificat que s'ha cursat de manera oficial la matèria de llengua catalana a l'ensenyament obligatori després del 1992, aquest certificat l'expedeix l'Institut d'educació de secundària (aquells que en disposin).

EN CAS DE FER EL TRÀMIT PRESENCIALMENT:

1. Sol.licitud segons el model inclòs a l'apartat "Impresos" d'aquest tràmit, degudament omplenada.

2. Fotocòpia compulsada de les dades identificatives DNI o NIE del sol·licitant.

3. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat i la resta de requeriments establerts a l'apartat 3.1 b) de la base tercera.

4. Original del certificat del nivell C1 de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent o el certificat que s'ha cursat de manera oficial la matèria de llengua catalana a l'ensenyament obligatori després del 1992, aquest certificat l'expedeix l'Institut d'educació de secundària (aquells que en disposin).

Aquells aspirants que no tinguin el certificat del nivell C1 o equivalent, hauran de superar aquesta prova, que serà elaborada per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i consistirà en uns exercicis, d'un nivell equiparable a la prova del nivell C1 de català de la Secretaria General de Política Lingüística.

Serà avaluada com a apte/no apte d'acord amb els criteris de correcció de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.

Normativa

 

  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
  • Llei 5/2015, del 30 d’octubre, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  • Bases reguladores dels processos sel.lectius per a la creació d'una borsa de treball.
  • Bases específiques de la borsa de treball de tècnic/a de residus.

Observacions

Tràmit pas a pas- tràmit telemàtic 

1. Fer la sol·licitud telemàtica prement el botó "tramitar amb certificat" identificant-vos amb el certificat digital personal. Ompliu les dades requerides al formulari de tramitació, i adjunteu la documentació requerida en format PDF. La documentació escanejada es farà en blanc i negre o escala de grisos i es desarà en format PDF.

Finalment, premeu "Enviar". Us demanarà que reviseu que tota la informació i documentació que heu introduït és correcta i aleshores premeu el botó "Confirmar".

2. Si el tràmit s'ha presentat correctament us apareixerà una finestra on s'indicarà el codi de seguiment de la vostra sol.licitud així com el número de registre obtingut. Podreu també desar-vos una còpia o imprimir la sol.licitud presentada que haureu de conservar per a futures referències o requeriments en cas d'esmena.

Tràmit pas a pas  - tràmit presencial a l'OAC

1. Per presentar la sol.licitud, cal trucar primer a l'Ajuntament d'Igualada, durant el període de presentació de les sol·licituds,  per demanar una cita prèvia.

2. En la data i hora convingudes a la cita prèvia, presentar la sol·licitud i la documentació necessària en hores d’atenció al públic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Igualada.

3. Un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies i en el seu cas el termini d’esmenes, es publicarà al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Igualada (https://www.seu-e.cat/web/igualada/seu-electronica) la llista d’ admesos i exclosos, el lloc, la data i l’hora d’inici de les proves i els membres del Tribunal. (servirà de notificació per l’interessat).

4. Realització de les proves.

5. Un cop finalitzades les proves i/o entrevista es publicarà la puntuació al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Igualada (www.seu.cat/igualada), i es convocarà als opositors que les hagin superat a la prova següent.(servirà de notificació per l’interessat).

6. Un cop acabat el procès de selecció, es publicarà un últim anunci amb el resultat final, al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Igualada (https://www.seu-e.cat/web/igualada/seu-electronica).(servirà de notificació per l’interessat).

Les 30 persones que resultin amb la puntuació més alta seran les que formaran la llista de reserva per ser cridades, per ordre de puntuació, sempre que reuneixin els requisits.

La vigència d'aquesta borsa serà de tres anys.

Per a més informació consulteu les bases i l'annex I de la selecció.

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net