Tràmit amb certificat Beques per cursar estudis de postgraduació universitària CURS 2016/2017

Aquest tràmit permet accedir a la convocatòria de les subvencions de l'Ajuntament d'Igualada que tenen com a objectiu donar suport econòmic per cursar estudis de postgraus o màsters, per mitjà d'una quantia que ajudi a cobrir el seu pagament.

L’import dels ajuts dependrà del nombre de crèdits matriculats i aprovats, en el sentit següent:
- De 30 a 59 crèdits aprovats el curs de la convocatòria: 500 euros
- Més de 59 crèdits aprovats el curs de la convocatòria: 800 euros
 

Tramitació

Qui ho pots sol·licitar?

Els estudiants que cursin estudis universitàris de màster o postgrau.

Quan es pot sol·licitar?

Del 26 de juny al 21 de juliol de 2017 

Quin cost té?

Gratuït.

Com es tramita la sol.licitud?

Es pot presentar la sol·licitud al Registre d'entrada de l'Ajuntament d'Igualada o bé realitzar la tramitació per internet mitjançant els tràmits en línia que es poden trobar en aquesta plataforma, amb identificació i signatura mitjançant un d'aquests sistemes:

DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert). 

Requisits a complir:

  1. Estar empadronat a Igualada des de sis mesos abans de la data de la convocatòria.
  2. Haver estat estudiant matriculat durant el curs 2016/2017 en estudis de postgraduació universitària corresponents a nivell 3 (màster) i haver aprovat un mínim de 30 crèdits en aquest mateix curs.

Queden exclosos els crèdits de nivell 4 (doctorat).

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA


    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des de l’1 de juliol al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

  • Telemàtic

     El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

     

Documentació que cal aportar

A la sol·licitud, segons forma de tramitació, s'haurà d'adjuntar la documentació següent:

TRAMITACIÓ PRESENCIAL

- Fotocòpia del DNI o NIE.

- Matrícula dels estudis universitaris de postgraduació amb detall de les assignatures i crèdits pels quals s’ha fet la matrícula i certificat de les qualificacions obtingudes.

- Instància d'autorització de transfarència amb les dades bancàries del compte on, si escau, s'ha d'ingressar l'import de la la subvenció (veure l'apartat "impresos").

TRAMITACIÓ TELEMÀTICA

- Còpia escanejada de la matrícula dels estudis universitaris de postgraduació amb detall de les assignatures i crèdits pels quals s’ha fet la matrícula i certificat de les qualificacions obtingudes.

- Còpia escanejada de la Instància d'autorització de transferència amb les dades bancàries del compte on, si escau, s'ha d'ingressar l'import de la la subvenció (veure l'apartat "impresos").

 

Normativa

OBLIGACIONS

  • La condició de beneficiari podrà obtenir-se malgrat no es compleixin els requisits establerts en l’article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de desembre, General de Subvencions.
  • Aquestes subvencions són compatibles amb qualsevol altres que es puguin rebre per aquest mateix concepte, tret que s’hagi obtingut una beca de caràcter general del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per al curs que es demana l’ajut.
    En qualsevol cas, l’ajut total obtingut no podrà superar l’import el cost de la matrícula corresponent.
  • Si l’Ajuntament te coneixement d’aquest fet sense que el beneficiari ho hagi posat en coneixement de l’Ajuntament, aquest exigirà el reintegrament de la totalitat de la subvenció.

 

Observacions

 Tràmit pas a pas:

  1. Emplenar i signar la sol·licitud, adjuntant tota la documentació necessària, i presentar-la a un dels punts de Registre ó bé realitzar la tramitació en línea.
  2. Un òrgan col.legiat instruirà l’expedient i emetrà informe.
  3. La Regidora delegada resoldrà motivadament els ajuts en el termini màxim de tres mesos des de la finalització del termini per a presentar les sol·licituds i cada beneficiari serà notificat individualment. Es publicarà la resolució al Portal de transparència de l’Ajuntament.
  4. En el cas de resultar beneficiari de la beca; el pagament es farà una vegada s’hagi concedit la subvenció per per mitjà de transferència bancària.

 

L’Ajuntament d’Igualada comprovarà d’ofici l’empadronament de l’estudiant beneficiari.

En el cas que algun d’aquests documents s’hagi presentat a l’Ajuntament d’Igualada en el darrer any, i s’indica la data i objecte de presentació, no caldrà que es torni a presentar.

La manca d’aportació de qualsevol d'aquests documents, un cop si és el cas se li hagi requerit, s’entendrà com a desistiment de la seva petició.

Els beneficiaris tenen l’obligació de sotmetre’s a les actuacions de comprovació que pugui realitzar l’Ajuntament en ordre a verificar el compliment i efectivitat de les condicions determinants de la concessió de l’ajut.

Els sol·licitants hauran d’informar d’altres subvencions que hagin sol·licitat i, en el seu cas, obtingut per al mateix objecte (matrícula).

En el cas que, per raó de la disponibilitat pressupostària, no es pugui fer front al total de sol·licituds que compleixin els requisits, l’import de les subvencions quedarà reduït proporcionalment amb la disponibilitat pressupostària de la partida corresponent.

Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net