Qui ho pot sol·licitar?
La persona, entitat o empresa interessada.
Quan es pot sol·licitar?
Com a mínim amb 15 dies d'antelació podent-se negar l'ús si es fora d'aquest termini.
Quin cost té?
- Segons les ordenances municipals.
ENLLAÇ A LES ORDENANCES
- Entitats sense ànim de lucre; gratuït.
Com s'ha de fer el pagament?
En efectiu, amb taló o mitjançant una transferència bancària.
Com es tramita la sol.licitud?
Si el sol·licitant és una persona física pot optar per dues vies de tramitació: presentar la sol·licitud presencialment al Registre d'Entrada de l'Ajuntament d'Igualada, o bé, realitzar la tramitació per internet.
Si el sol·licitant és una empresa o entitat sense ànim de lucre, ha de fer la tramitació per internet, mitjançant aquest tràmit i amb identificació i signatura, a través d'un d'aquests sistemes:
EMPRESES
a ) Amb el certificat digital propi de l'empresa.
b ) Amb el certificat digital del/la representant de l'empresa o bé, amb el certificat digital de la persona que acrediti la capacitat de representar l'empresa.
ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE
a ) Amb el certificat digital propi de l'entitat.
b ) Amb el certificat digital del/la president/a, secretari/a ó tresorer/a de l'entitat que sol·licita la subvenció.
PARTICULARS:
a ) Presencialment a la Biblioteca Central.
b ) Amb el certificat digital personal.
Els sistemes de signatura admesos són:
DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert).
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.