Qui ho pot sol·licitar?
Les entitats i associacions sense ànim de lucre inscrites al registre d' entitats de l'Ajuntament d'Igualada o bé un/a representant d'aquestes degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Serà imprescindible la presència del responsable designat del muntatge en el lloc i hora que es concreti.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Com es tramita la sol.licitud?
Tota la tramitació de sol·licitud d'ocupació de la via pública i petició de material, així com solucionar possibles defectes en la mateixa, s'ha de fer per internet mitjançant els tràmits en línia que es poden trobar en aquesta plataforma, amb identificació i signatura mitjançant un d'aquests procediments:
- Amb el certificat digital del/a president/a, secretari/a o tresorer/a de la entitat que sol.licita.
- Amb el certificat digital d'un membre de l'entitat o associació, degudament autoritzat pel president de la mateixa.
- Amb el certificat propi de la entitat.
Els sistemes d'identificació i signatura admesos són:
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.
Termini:
Cal presentar la sol.licitud amb quinze dies d'antelació a la data en què es realitzi l'activitat.
Quin cost té?
L'autorització per a la realització d'actes a la via pública és gratuïta.
El material i altres serveis dependrà de l'activitat i es valorarà des del servei corresponent.
Requisits a complir
- Ser una entitat o associació sense ànim de lucre inscrita al registre d' entitats de l'Ajuntament d'Igualada.
- Tenir una assegurança de responsabilitat civil i accidents per a l'activitat que es vol organitzar per un import mínim de 300.500 €. (a determinar)