Tràmit amb certificat Devolució de taxes d'activitats equipaments cívics

L'objectiu del tràmit és realitzar la devolució de les taxes d'activitats dels equipaments cívics degut als següents motius: 1.Activitat anul·lada pel centre 2.Motiu laboral 3.Malaltia 4.No justificat

Tramitació

 Com es tramita la sol.licitud?

La tramitació de la sol·licitud pot fer-se presencialment a les nostres oficines de registre o bé per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.

El tràmit està dissenyat per funcionar mitjançant el navegador Internet Explorer (versió 11 o superior). L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu funcionament.

Els sistemes d'identificació admesos són:

L'IdCat mòbil és un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).

Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil:  Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria

Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

Tota la documentació a presentar s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són el PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. 

Qui ho pot sol·licitar?

Qualsevol ciutadà que s'hagi inscrit a alguna de les activitats programada pels equipaments cívics (Centre Cívic Nord, Espai Cívic Centre i Centre Cívic de Fàtima)

Quan es pot sol·licitar?

Durant el període en què l'activitat està realitzant-se.

Quin cost té?

Gratuït

Requisits a complir

Els requisits a complir són els següents en funció del motiu:

  1. Activitat anul·lada pel centre (està inscrit en l'activitat que s'anul·la)
  2. Motiu laboral ( que hi hagi un canvi laboral que acrediti la incompatibilitat amb els horaris de l'activitat a la qual està inscrita).
  3. Malaltia (que invalidi a la persona a poder continuar amb l'activitat inscrita).
  4. No justificat (només s'admeten fins a 10 dies abans de l'inici del curs).

Formes de tramitació

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

 A la sol·licitud s'haurà d'adjuntar la documentació que segueix:

a) Si la sol·licitud no és electrònica, fotocòpia del DNI del sol·licitant.

b) Si no actua en nom i representació pròpia, cal expressar i documentar el caràcter amb què actua, amb la documentació que acrediti la seva representativitat.

c) En cas de baixa per malaltia, justificant mèdic.

d) En cas de baixa per motiu laboral, justificant laboral.

Normativa

 Ordenances fiscals Ajuntament d'Igualada

Observacions

 Tràmit pas a pas:

-Emplenar la sol·licitud correctament, adjuntant tota la documentació necessària i presentar-la conforme a la descripció que figura en "formes de tramitació".

-Les sol·licituds es presentaran al Registre d'Entrada de l'Ajuntament d'Igualada o electrònicament al Registre electrònic de l'Ajuntament si es disposa del corresponent certificat digital o signatura electrònica acceptada.

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net