Tràmit pas a pas:
Pot optar per les següents vies de tramitació:
a) Presentar la sol·licitud presencialment al Registre d'Entrada de l'Ajuntament d'Igualada.
b) Fer la sol·licitud telemàtica mitjançant "tramitar amb certificat" amb el certificat digital personal.
Els sistemes de signatura admesos són:
DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert).
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.
c) També es pot sol·licitar el tràmit per telèfon: 93 803 19 50.
2. L'Ajuntament expedirà el certificat d'empadronament (l'entrega del tràmit no és al moment).
3. Al cap de tres dies anar a l'Ajuntament a recollir el certificat amb la documentació corresponent.
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).