Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Un cop es rebi la corresponent carta de pagament del tràmit que s'ha sol·licitat prèviament a l'Ajuntament d'Igualada.
A la carta de pagament s'inclourà el número de referència del pagament, el número d'Identificació del rebut i l'import a pagar (dades que s'han de posar al formulari on line).
Termini:
Les liquidacions notificades entre els dies 1 i 15 de cada mes, s'ingressaran des de la data de la notificació fins el dia 20 del mes següent o l'immediat hàbil posterior. Les liquidacions notificades entre els dies 16 i últim de cada mes, s'ingressaran des de la data de notificació fins el dia 5 del segon mes següent o l'immediat hàbil posterior.
Quin cost té?
Segons les ordenances fiscals municipals cada tràmit li correspon una taxa.
Requisits:
- Tenir la carta la liquidació del tràmit que voleu pagar per Internet.
- Les dades d'una targeta de l'entitat bancària per fer el pagament.