Els documents a aportar en tots els casos són:
1. DNI o NIF de la persona sol·licitant, en cas d'optar per la tramitació presencial.
2. Nota simple de domini i càrregues de l'immoble expedida pel Registe de la Propietat. En cas de tractar-se d'un immoble en règim de propietat horitzontal, nota simple de cada habitatge.
3. Certificació acreditativa conforme estan al corrent de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament d'Igualada- que serà aportada per l'Ajuntament d'Igualada- i amb la Seguretat Social- que serà sol.licitada d'ofici pel departament gestor de la subvenció, amb el consentiment del sol.licitant.
Quan la quantia a atorgar al beneficiari no superi els 3000€, serà suficient la presentació d'una declaració responsable d'estar al corrent de deutes amb la Seguretat Social (model disponible a la secció "Impresos" d'aquest tràmit).
4. Memòria amb el contingut mínim següent:
- Descripció del tipus d'actuació a realitzar.
- Fotografia de la façana abans de dur a terme les obres.
- Materials a emprar en l'actuació.
- Pressupost de les obres a realitzar.
- Termini d'execució de les obres.
5. En el supòsit que les obres ja s'hagin iniciat, s'haurà indicar el número de comunicació prèvia o de llicència d'obres obtinguda prèviament a aquest inici d'obres, sense la qual no es tindrà dret a obtenir la subvenció.
6. Certificat de dades bancàries o bé ordre SEPA original, signada i segellada per l'interessat i pel banc.
En el cas d'immobles en règim de propietat horitzontal, el sol·licitant haurà de presentar, a més de la documentació esmentada anteriorment, la següent:
7. Un acord dels propietaris on s'especifiquin els extrems següents (inclòs en el model de sol.licitud):
- La voluntat de restaurar la façana
- La conformitat amb el pressupost i la memòria que es presenta
- La designació d’un dels propietaris per a la representació i signatura de quants documents siguin necessaris.
- Autorització per tal de fer l’ingrés de la subvenció amb indicació del número de compte i el titular d’aquest. En el cas que hi hagi una Comunitat de Propietaris legalment constituïda, l’ingrés s’efectuarà en el compte que tingui aquesta.
Aquest acord haurà d’estar signat per la majoria que estipuli la normativa vigent.
8. Autorització de tots els veïns per poder consultar si estan al corrent de les seves obligacions tributàries amb la SS.
9. Fotocòpia del DNI o NIF de la persona que representi a la comunitat de propietaris.