Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Petició d'agendes escolars europees del medi ambient i el desenvolupament i calendaris escolars del medi ambient

Aquest tràmit permet fer la sol·licitud de les agendes escolars europees del medi ambient i els calendaris escolars del medi ambient de la Diputació de Barcelona.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

Els centres educatius del municipi.

Quan es pot sol·licitar?

Del setembre al desembre es sol·liciten el nombre d'agendes i calendaris pel curs següent.

Termini:

El dia 30 de desembre (per al curs següent)

Quin cost té?

Les Agendes tenen un preu de 1 € per agenda. I els calendaris també tenen un preu de 1 € per unitat.

Pagament:

A pagar a la Caixa de l'Ajuntament.

Requisits a complir:

Ser un centre educatiu del municipi.

Formes de tramitació

  • Presencial
    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA


    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

  • Telemàtic

     El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

     

Documentació que cal aportar

Documentació a aportar:

1. Dades identificatives de la persona interessada (DNI, NIE o passaport) o bé dades i autorització de la persona que la representi.

2. Indicar el número d'agendes i calendaris i la persona de contacte (telèfon i adreça de correu electrònic).

Normativa

  • Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

Observacions

Tràmit pas a pas

1. Empleneu la sol·licitud

2. L'Ajuntament es posarà en contacte amb el centre sol·licitant per avisar que ja es pot anar a pagar i recollir el material.

 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net