Aquest tràmit permet presentar una instància en resposta a un requeriment fet per l’Ajuntament adjuntant-hi les dades o els documents que es demanen. També s’utilitza quan l'interessat que té un expedient en tràmit vol aportar algun document més referent al mateix expedient.
Quan una sol·licitud no reuneix els requisits establerts, es requereix a l’interessat per tal que, en un termini improrrogable de 10 dies, esmeni el defecte o presenti els documents preceptius. Si no ho fa així, se’l considera desistit de la seva sol·licitud, que s’arxiva sense més tràmit.
El servei responsable de la tramitació serà la unitat gestora de l'expedient al qual fa referència la documentació i/o al.legacions presentades.
Documentació que cal aportar
Cal adjuntar, en format electrònic (tamany màxim: 30Mb) els documents que es vulguin aportar a l'expedient o com a requeriment d'esmena.
El servei responsable es reserva el dret a requerir els originals dels documents aportats en la present sol.licitud.
Els tipus de fitxers que s'accepten son: pdf, jpg, tif, dwg, dxf, dgn i shp, així com arxius comprimits en format .rar o .zip.
Observacions
Tràmit pas a pas:
1. Presenteu la sol·licitud.
2. La sol·licitud es trasllada al servei que ha fet el requeriment, segons la naturalesa de les dades que es sol·licitin.
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 24 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques).
En el cas de subsanacions de requeriments fets per l'Ajuntament, el termini indicat al requeriment es comptarà a partir de l'endemà de la data de notificació a l'interessat.