Com es tramita la sol.licitud?
La tramitació de la sol·licitud pot fer-se presencialment a les nostres oficines de registre o bé per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.
El tràmit està dissenyat per funcionar mitjançant el navegador Internet Explorer (versió 11 o superior). L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu funcionament.
Els sistemes d'identificació admesos són:
L'IdCat mòbil és un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).
Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil: Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria
Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar en el següent enllaç: Sol.licitar un IdCat mòbil
Tota la documentació a presentar s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són el PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP.
Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Quin cost té?
Gratuït.
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic.