Tràmit amb certificat Selecció de 18 places D'AUXILIAR ADMINISTRATIU

Aquest tràmit permet accedir a la selecció pel procediment de concurs oposició lliure, de 18 places d'auxiliar administratiu enquadrades en l'escala d'administració general subescala auxiliar.

Tramitació

 Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da

Com es tramita la sol·licitud?

La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer preferentment per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.

En el cas de no disposar dels mitjans tecnològics necessaris o experimentar problemes tècnics, també es podrà tramitar presencialment -prèvia sol.licitud de cita prèvia- a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (Pl. Ajuntament número 1).

El tràmit està optimitzat per funcionar mitjançant el navegador Internet Explorer (versió 11 o superior). L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu correcte funcionament.

Els sistemes d'identificació admesos són:

Si no disposeu d'un certificat electrònic, us recomanem obtenir l'IdCat mòbil. Es tracta d'un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).

Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil:  Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria

Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar la sol.licitud en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

Quan es pot presentar la sol·licitud?

 

Del dia 25 de Desembre del 2024 al 13 de Gener de 2025 (els dos inclosos).

Quin cost té?

Plaça C2: 20,90€

El pagament de la taxa es pot fer efectiu a la caixa de l'Ajuntament o bé mitjançant un gir postal o telegràfic o una transferència bancària al número de compte que es relaciona:

BBVA     ES18 0182 6035 41 0201619351

*En aquest cas és molt important fer constar el nom i cognoms de la persona interessada, DNI, concepte i plaça.

Requisits a complir:

A més dels establerts a les bases generals, s'hauran de complir els requisits següents:

  • Estar en possessió del títol de Graduat/da en Educació Secundària Obligatòria, equivalent o superior. 
  • Nivell C1 de català o equivalent o en el seu defecte superar la prova de nivell elaborada per l'Escola d'Administració Púbilca de Catalunya.
  • Abonar l'import dels drets d'examen establert en 20,90€.

Formes de tramitació

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

 EN CAS DE FER EL TRÀMIT TELEMÀTICAMENT

  1. Emplenar totes les dades obligatòries del formulari de sol·licitud inclòs en el tràmit. 
  2. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola ha d'acreditar documentalment la seva nacionalitat i la resta de requeriments establerts en l'apartat 2.1.b) de la base segona.
  3. Còpia escanejada en format .pdf o còpia electrònica autèntica del certificat del nivell C1 de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent o el certificat expedit per un Institut d’Ensenyament Secundari públic en què hi consti el nivell de competència lingüística que es demana en cada convocatòria (aquells que en disposin).
  4. Còpia escanejada del comprovant del pagament de  la taxa.

EN CAS DE FER EL TRÀMIT PRESENCIALMENT

  1. Sol·licitud degudament emplenada
  2. Presentar el DNI o NIE del sol·licitant.
  3. Els aspirants que no tinguin nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat i la resta de requeriments establerts en l'apartat 2.1.b) de la base segona
  4. Original del certificat de nivell C1 de català de la Secretaria de Polñitica Lingüistica o equivalent o el certificat expedit per un Institut d'Ensenyament Secundari públic
  5. Justificant de pagament de la taxa.

Aquells aspirants que no tinguin el certificat del Nivell C1 o equivalent, hauran de superar aquesta prova, que serà elaborada per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya i consistirà en uns exercicis d’un nivell equiparable a la prova del nivell C1 de català de la Secretaria General de Política Lingüística.

Normativa

 

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic
  • RDL 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.

Observacions

Tràmit pas a pas - tràmit telemàtic

1. Fer la sol·licitud telemàtica prement el botó "tramitar amb certificat" identificant-vos amb el certificat digital personal. Ompliu les dades requerides al formulari de tramitació, i adjunteu la documentació requerida en format PDF. La documentació escanejada es farà en blanc i negre o escala de grisos i es desarà en format PDF.

Finalment, premeu "Enviar". Us demanarà que reviseu que tota la informació i documentació que heu introduït és correcta i aleshores premeu el botó "Confirmar".

2. Si el tràmit s'ha presentat correctament us apareixerà una finestra on s'indicarà el codi de seguiment de la vostra sol.licitud així com el número de registre obtingut. Podreu també desar-vos una còpia o imprimir la sol.licitud presentada que haureu de conservar per a futures referències o requeriments en cas d'esmena.

Tràmit pas a pas  - tràmit presencial a l'OAC

1. Per presentar la sol.licitud, cal trucar primer a l'Ajuntament d'Igualada, durant el període de presentació de les sol·licituds,  per demanar una cita prèvia.

2. En la data i hora convingudes a la cita prèvia, presentar la sol·licitud i la documentació necessària en hores d’atenció al públic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Igualada.

Un cop finalitzat el termini de presentació d'instàncies cal seguir les publicacions que es facin al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament d'Igualada i al Tauler d'edictes de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Igualada (https://www.seu-e.cat/web/igualada/seu-electronica).

 

 

Per més informació consulteu l'annex corresponent

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net