1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Sol·licitud de llicència ambiental d’acord amb el      model normalitzat.
3. Projecte bàsic amb estudi ambiental, signat pel      personal tècnic competent.
4. Estudi geològic de les característiques del sòl en      el qual s’emplaça l’activitat projectada, sempre que la normativa      específica aplicable defineixi aquesta activitat com a potencialment      contaminant del sòl.
5. Document acreditatiu de la designació de la      persona que assumirà la responsabilitat tècnica de l’execució del projecte      i que expedirà la certificació acreditativa de l’adequació de l’activitat      i de les instal·lacions a la llicència atorgada.
6. Memòria de prevenció      d’incendis de l’establiment, de conformitat amb la Llei 3/2010, del 18 de      febrer, de prevenció i seguretat en matèria d’incendis en establiments,      activitats, infraestructures i edificis.En el cas d’activitats que,      tot i que no estan incloses en la legislació d’accidents greus, projecten      tenir alguna de les substàncies químiques o categoria de substàncies      tòxiques o molt tòxiques, de conformitat amb els llindars que      s’estableixin en la normativa de seguretat industrial, és preceptiu      aportar l’informe que ha d’emetre el departament competent de la      Generalitat de Catalunya en aquesta matèria.
7. Declaració responsable en      matèria de salut alimentària, si és un establiment afectat pel Reial      Decret Llei 191/2011.
8. Declaració, si cal, de les      dades contingudes en el projecte que, segons la persona sol·licitant,      gaudeixen de confidencialitat d’acord amb la legislació, amb especificació      de la Llei en la qual s’empara.
9. Separata d’abocaments a xarxes de clavegueram, en cas de les activitats compreses en les seccions C, D i E de la CCAE, o siguin potencialment contaminants, o bé, que generin abocaments superiors als 6.000 m3/any. 
10. En el cas d’activitats ramaderes, pla de gestió de les dejeccions ramaderes, amb les condicions i continguts determinats en la normativa d’aplicació.
11. Qualsevol altra documentació que sigui exigible      per la legislació ambiental aplicable a l’activitat.
12. Justificació acreditativa que s’ha realitzat el pagament de la corresponent taxa.
    - En el cas que la presentació de la sol·licitud sigui per part d'un representant, s'ha de portar: 
    
        - L'autorització de representació signada (Veure apartat IMPRESOS).
- Còpia del DNI/NIF del titular.
- En el cas d'una empresa, també: còpia del DNI de l'apoderat i de l'escriptura societària i/o poders de representació.