Tràmit pas a pas- tràmit telemàtic
1. Fer la sol·licitud telemàtica prement el botó "tramitar amb certificat" identificant-vos amb el certificat digital personal. Ompliu les dades requerides al formulari de tramitació, i adjunteu la documentació requerida en format PDF. La documentació escanejada es farà en blanc i negre o escala de grisos i es desarà en format PDF.
Finalment, premeu "Enviar". Us demanarà que reviseu que tota la informació i documentació que heu introduït és correcta i aleshores premeu el botó "Confirmar".
2. Si el tràmit s'ha presentat correctament us apareixerà una finestra on s'indicarà el codi de seguiment de la vostra sol.licitud així com el número de registre obtingut. Podreu també desar-vos una còpia o imprimir la sol.licitud presentada que haureu de conservar per a futures referències o requeriments en cas d'esmena.
Tràmit pas a pas - tràmit presencial a l'OAC
1. Per presentar la sol.licitud, cal trucar primer a l'Ajuntament d'Igualada, durant el període de presentació de les sol·licituds, per demanar una cita prèvia.
2. En la data i hora convingudes a la cita prèvia, presentar la sol·licitud i la documentació necessària en hores d’atenció al públic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Igualada.
3. Un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies i en el seu cas el termini d’esmenes, es publicarà al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Igualada (https://www.seu-e.cat/web/igualada/seu-electronica) la llista d’ admesos i exclosos, el lloc, la data i l’hora d’inici de les proves i els membres del Tribunal. (servirà de notificació per l’interessat).
4. Realització de les proves.
5. Un cop finalitzades les proves i/o entrevista es publicarà la puntuació al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Igualada (www.seu.cat/igualada), i es convocarà als opositors que les hagin superat a la prova següent.(servirà de notificació per l’interessat).
6. Un cop acabat el procès de selecció, es publicarà un últim anunci amb el resultat final, al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrònica de l’Ajuntament d’Igualada (https://www.seu-e.cat/web/igualada/seu-electronica).(servirà de notificació per l’interessat).
Les 30 persones que resultin amb la puntuació més alta seran les que formaran la llista de reserva per ser cridades, per ordre de puntuació, sempre que reuneixin els requisits.
La vigència d'aquesta borsa serà de tres anys.
Per a més informació consulteu les bases i l'annex I de la selecció.