1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI, NIE o passaport o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
2. Sol·licitud d’informe urbanístic.
3. Memòria descriptiva de l'activitat, signada per un tècnic competent on constin: les característiques principals de l'establiment (superfícies, maquinària...); breu descripció dels vectors ambientals: aire, residus, aigua, soroll; la determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i subsòl; així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i suficiència dels serveis municipals.
4. Plànol de planta de l'establiment.
5. Plànol d'emplaçament, d'acord amb el Pla General d'Ordenació, grafiant l'immoble on està situat l'establiment.
6. Justificació acreditativa que s’ha realitzat el pagament de la corresponent taxa.
7. En els casos d’activitats subjectes a la legislació d’accidents greus o que tenen algunes de les substàncies químiques o categoria de substàncies tòxiques o molt tòxiques incloses en aquesta legislació d’accidents greus, de conformitat amb els llindars que estableix la normativa de seguretat industrial, la sol·licitud ha de contenir la informació que requereixi aquesta legislació, en especial la Llei 12/2008 i el Reglament que la desenvolupa, en relació a l’anàlisi quantitatiu del risc, d’acord amb les instruccions dictades per la Agència Catalana de Seguretat Industrial.
- En el cas que la presentació de la sol·licitud sigui per part d'un representant, s'ha de portar:
- L'autorització de representació signada (Veure apartat IMPRESOS).
- Còpia del DNI/NIF del titular.
- En el cas d'una empresa, també: còpia del DNI de l'apoderat i de l'escriptura societària i/o poders de representació.