Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pòt sol·licitar?
Durant tot l'any.
Termini:
No n'hi ha.
Quin cost té?
Segons les ordenances fiscals municipals i des del moment en què s’accedeix a les instal·lacions o a l’espai:
A la via pública: 52,80 €/hora o fracció
Al Cementiri Nou:
- Màxim 5 hores dins l'horari d'obertura al públic de l'equipament : 500 €
- De 6 a 10 hores dins l'horari d'obertura al públic de l'equipament: 1000 €
- Per cada hora o fracció de més fora de l'horari d'obertura al públic: 120 €
* Equips de 15 persones màxim. El desplegament tècnic ha de garantir la preservació de la intimitat del recinte funerari i la protecció de l'entorn qualificat com a bé cultural d'Interès Nacional.
A d'altres espais municipals: 52,80 €/hora o fracció
Pagament:
A pagar a la caixa de l'Ajuntament.
Requisits a complir:
- Complir amb les obligacions legals, laborals i/o contractuals, respecte de les persones i empreses que intervinguin en l'activitat i prendre les mesures necessàries per garantir la seguretat de les persones que hi participin.
- Respectar els horaris i dates establertes en aquesta autorització.
- Disposar d'un pòlissa d'assegurança que cobreixi els béns mobles i immobles, així com de responsabilitat civil que cobreixi els béns mobles.
- Respectar les ordenances municipals en totes les filmacions i sessions fotogràfiques tenint en compte, a més, l'especial protecció dels edificis historicoartístics, parcs i jardins.
Com es tramita la sol.licitud?
Si el sol·licitant és una persona física pot optar per dues vies de tramitació: presentar la sol·licitud presencialment al Registre d'Entrada de l'Ajuntament d'Igualada, o bé, realitzar la tramitació per internet.
Si el sol·licitant és una empresa o entitat sense ànim de lucre, ha de fer la tramitació per internet, mitjançant aquest tràmit i amb identificació i signatura, a través d'un d'aquests sistemes:
EMPRESES
a ) Amb el certificat digital propi de l'empresa.
b ) Amb el certificat digital del/la representant de l'empresa o bé, amb el certificat digital de la persona que acrediti la capacitat de representar l'empresa.
ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE
a ) Amb el certificat digital propi de l'entitat.
b ) Amb el certificat digital del/la president/a, secretari/a ó tresorer/a de l'entitat que sol·licita la subvenció.
PARTICULARS:
a ) Presencialment al Registre General de l'Ajuntament d'Igualada.
b ) Amb el certificat digital personal.
Els sistemes de signatura admesos són:
DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert).
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.