1. Per a concórrer a la licitació, les PERSONES FÍSIQUES interessades presentaran en UN ÚNIC SOBRE la documentació, original o fotocòpia compulsada, que s'indica a continuació:
a) Model de sol•licitud degudament emplenat, que es troba a l’annex III d’aquest plec.
b) Document Nacional d'Identitat vigent de la persona física que concorre a la licitació en nom individual, o altre document que reglamentàriament el pugui substituir.
Cas d'actuar mitjançant un representant, el document públic que acrediti l'esmentada representació degudament validat. La validació es podrà realitzar d’ofici per l’Ajuntament d’Igualada, si no es presentés pel licitador.
c) Cas de trobar-se a l’atur, document d’alta i renovació de la demanda d’ocupació (dardo).
d) Cas d’estar jubilat, el certificat de pensió o prestacions emès per l’Institut de la Seguretat Social o organisme que correspongui; la declaració de la renda de l’any anterior o, de no estar obligat a fer-la, certificat d’imputacions de rendes de l’any anterior emès per l’Agència Tributària; i, en el cas de pensions que no computen en la renda, certificat de percepció d’aquestes corresponent a l’any anterior.
De no aportar-se els documents assenyalats en l’apartat c) i d) es considerarà que la persona està interessat en les parcel•les destinades al conreu per persones físiques majors de 18 anys.
2. Per a concórrer a la licitació, les PERSONES JURÍDIQUES interessades presentaran DOS SOBRES de la manera que s’indica a continuació:
- SOBRE 1, que contindrà la documentació, original o fotocòpia compulsada, següent:
a) Model de sol•licitud degudament emplenat, que es troba a l’annex II d’aquest plec.
b) Codi d’Identificació Fiscal (CIF).
c) Estatuts de constitució o document fundacional, segons el tipus de persona jurídica de que es tracti; i, en el seu cas documents acreditatius de les modificacions.
d) Document Nacional d’Identitat de la persona física que ostenta la legal representació, i document acreditatiu de l’esmentada representació.
SOBRE 2, que estarà TANCAT i que contindrà la documentació, original o fotocòpia compulsada seguent:
a) Un projecte d’hort urbà en què figuri els objectius de l’explotació de l’hort, la persona responsable de l’explotació d’aquest, el nombre de persones que el conrearan, el programa de treball, la metodologia, seguiment i el sistema d’avaluació, als efectes de la seva valoració d’acord amb els criteris fixats a la clàusula 21 d’aquest plec. El projecte haurà de contenir almenys un d’aquests criteris.
Aquest sobre 2 ha d'anar necessariàment tancat, de manera que, si es presenta obert, serà objecte d'exclusió.
La no presentació del sobre 2 també dóna lloc de l'exclusió de la sol·licitud.
3. La presentació de la sol·licitud implica que l'interessat entén i accepta les clàusules i el procediment per a l'adjudicació.