Tràmit amb certificat Aportació de documents a un expedient d'habitatge

Aquest tràmit permet:

  • Adjuntar documentació a un expedient ja iniciat. Es dona quan , l'interessat que té en tràmit un expedient, vol aportar documentació complementària en aquest.
  • Canvis en els canals de comunicació: Quan cal notificar modificacions en un expedient, com podria ser nº de telèfon o correu electrònic.
  • Contestes de requeriment: Per presentar instància en resposta a un requeriment fet per el departament d'habitatge.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona física o jurídica a la que s'ha requerit, o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da

Quan es pot sol·licitar?

  • Adjuntar documentació a un expedient ja iniciat: en qualsevol moment
  • Per canvis en els canals de comunicació: en qualsevol moment
  • Contestes de requeriment: 10 dies hàbils a contar a l'endemà de rebre el requeriment.

Quin cost té?

Gratuït.

Requisits a complir:

Tenir iniciat un tràmit o expedient, del qual disposem de número d'expedient.

Formes de tramitació

  • Presencial

     OFICINA D'HABITATGE D'IGUALADA

    plaça de l'Ajuntament, 2

    08700-Igualada

    • HORARI D'IVERN
      • De dilluns a dijous, de les 08:00 a les 15:00
      • Divendres i vigílies de festiu, de les 08:00 a les 14:00
    • HORARI D'ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)
    • HORARI SETMANA SANTA
    • HORARI NADAL
      • De dilluns a divendres a les 8:00 a les 14:00

    Telèfon: 938031950

    Correu electrònic: habitatge@aj-igualada.net

     Es necesari demanar cita prèvia

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

 Cal adjuntar, en format electrònic (tamany màxim:30Mb) els documents que es vulguin aportar a l'expedient o com a requeriment d'esmena.

El servei d'habitatge es reserva el dret a requerir els originals dels documents aportats en la present sol·licitud.

Els tipus de fitxers que s'accepten son: pdf, jpg, així com arxius comprimits en format .rar o .zip.

Normativa

  •  Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.

Observacions

 Tràmit pas a pas:

  1. Presenteu la sol·licitud.
  2. La sol·licitud es trasllada al departament d'Habitatge.

En el cas de subsanacions de requeriments, el termini indicat al requeriment es comptarà a partir de l'endemà de la data de notificació a l'interessat.

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net