Tràmit amb certificat Targeta verda

Aquest tràmit permet obtenir la targeta electrònica per obtenir reducció en la taxa d'escombraries, sempre i quan s'utilitzi, per fer ús de la deixalleria fixa i mòbil i/o al Banc d'Articles Reutilitzables.

Usos de la targeta:

  • Per als usuraris domèstics:
    • Reducció a la taxa d'escombraries per l'ús de la deixalleria fixa i mòbil d'Igualada i/o el Banc d'Articles Reutilitzables. La targeta anirà a nom del subjecte passiu de la taxa d'escombraries (qui paga el rebut). També la podran utilitzar els membres de la família o les persones que convisquin amb la persona titular.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Els interessats podran ser:

  • Subjecte passiu de la taxa pel servei de recollida, transport i tractament de residus domèstics (qui paga el rebut d'escombraries).
  • Llogater com a representant del subjecte passiu de la taxa pel servei de recollida, transport i tractament de residus domèstics (qui paga el regut d'escombraries).

Quan es pot sol·licitar?

Durant tot l'any.

Quin cost té?

Gratuït.

Requisits a complir:

  • Usuaris domèstics: subjectes passius de la taxa pel servei de recollida, transport i tractament de residus domèstics (qui paga el rebut d'escombraries).
  • Acceptar les condicions d'ús del servei.

Formes de tramitació

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

La documentació que cal aportar serà, segons el cas:

Persona física (propietari/a del immoble):

  1. DNI del propietari o AUTORITZACIÓ DE REPRESENTACIÓ signada, en cas de realitzar el tràmit en nom d'algú altre.
  2. En cas de varis propietaris del immoble caldrà que signi la representació el titular del rebut del padró d'escombraries.

Persona jurídica (propietàries d'immobles):

  1. AUTORITZACIÓ DE REPRESENTACIÓ signada per l'apoderat de l'empresa.
  2. Còpia DNI de l'apoderat i l'escriptura de poders.

Arrendataris/llogater d'habitatges (immobles en lloguer):

  1. AUTORITZACIÓ DE REPRESENTACIÓ DEL SUBJECTE PASSIU DE LA TAXA PEL SERVEI DE RECOLLIDA, TRANSPORT I TRACTAMENT DE RESIDUS DOMÈSTICS (Qui paga el rebut d'escombraries) signada per l'arrendador/s(propietari) i arrendatari/s(llogater) de l'immoble.
  2. Original del DNI del/s arrendador/s i  còpia del DNI del/s arrendatari/s
  3. Contracte de lloguer com a documentació acreditativa.

 

Normativa

  • Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
  • Decret Legislatiu 1/2009, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora dels residus.
  • Ordenança reguladora de la gestió de residus municipals d'Igualada.
  • Reglament d'ús i funcionament de les dexalleries municipals d'Igualada.
  • Ordenances fiscals i normes reguladores dels preus públics d'Igualada.

Observacions

Observacions

  • Es realitzarà un tràmit per cada immoble del que es vulgui sol·licitar la targeta verda.

 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net
Desenvolupat per Proyecto desarrollado por eCityclic