Tràmit amb certificat Certificat d'empadronament

Certificat d'empadronament individual
 
Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica fefaentment l'empadronament d'una persona en un domicili d'acord amb les dades que consten al Padró Municipal d'Habitants.
 
Certificat d'empadronament col.lectiu
 
Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica fefaentment l'empadronament de la persona sol.licitant juntament amb les persones que figuren empadronades amb ella en el mateix domicili, d'acord amb les dades que consten al Padró Municipal d'Habitants.
 
Certificat històric d'empadronament
 
Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica fefaentment els períodes d'empadronament d'una persona al municipi d'Igualada, d'acord amb les dades que consten al Padró Municipal d'Habitants.

 

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Quan es pot sol·licitar?

Durant tot l'any.

Quin cost té?

5,55 €

Requisits a complir:

  • Estar empadronat al municipi d'Igualada, o haver-ho estat amb anterioritat.

Termini d'entrega:

  • Presencial: el document s'entrega al moment.
  • Telemàtic: el document s'envia a l'adreça de correu electrònic indicada a la sol.licitud, en el termini de 5 dies hàbils i després d'haver-se justificat el pagament.

 

Formes de tramitació

  • Presencial
    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA


    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

  • Telemàtic

    Obligatori en el cas de persones jurídiques (empreses i entitats), professionals obligats a col·legiarse, i qui representi a un dels anteriors interessats.
    El tràmit s'ha de realizar en línea. Premeu "Tramitar amb certificat".

  • Telefònic
    OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA
    Ajuntament d'Igualada

    93 803 19 50


    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des de l’1 de juliol al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

Documentació que cal aportar

 

1. Dades identificatives de la persona interessada: original del DNI/NIE/Passaport/Carnet de conduir/Altres (consultar)

2. Autorització de representació acompanyada de la fotocòpia del document d'identitat de la persona interessada(DNI/NIE/Passaport/Carnet de conduir/Altres) i del document d'identitat original de la persona que la representa.

3. En cas de sol.licitar el certificat històric d'empadronament d'una persona difunta, cal presentar la documentació que es relaciona:

3.1- Dades identificatives de la persona interessada: original del DNI/NIE/Passaport/Carnet de conduir/Altres

3.2- Certificat de defunció.

4. En el tràmit telemàtic, en cas d'actuar en representació d'un menor, caldrà adjuntar el document acreditatiu de la filiació (llibre de família, certificat de naixement) en l'apartat de "documentació de representació".

 

Normativa

  • Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local.
  • Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre, pel que es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986, d' 11 de juliol.
  • Llei Orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social i modificacions de la Llei Orgànica 2/2009, d'11 de desembre.
  • Llei 4/1996, de 10 de gener, per la qual es modifica la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, amb relació amb el padró Municipal

Observacions

Tràmit pas a pas:

Tràmit presencial:

1. Adreceu-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Igualada. NO es necessita cita prèvia.
2. El document s'entrega al moment.

Tràmit telemàtic:

1. Presenteu la sol.licitud mitjançant l'opció "Tramitar amb certificat" (cal disposar de certificat digital).

2. L'Ajuntament enviarà la carta de pagament del certificat d'empadronament a l'adreça de correu electrònic que heu indicat a la sol.licitud en el termini de 5 dies hàbils i, una vegada justificat el pagament, us farà arribar el document sol.licitat.

 

 

 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net
Desenvolupat per Proyecto desarrollado por eCityclic