Tràmit amb certificat Sol·licitud de cessió d’espais de l’Escola de Música per a les entitats residents

Aquest tràmit permet sol·licitar l'ús d'espais de l’Escola Municipal de Música d’Igualada a les entitats que ho demanen periòdicament.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

Les entitats que precisin d’un espai de l’Escola Municipal de Música amb regularitat.

Quan es pot sol·licitar?

Durant tot l'any.

Quin cost té?

Gratuït.

Requisits a complir:

  • Esser una entitat que té relació amb la música.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Escola Municipal de Música
    Pg. Verdaguer, 84-86
    Igualada
    Tel. 93 804 41 55

    Horari:
    de dilluns a divendres, de 16 a 20 h i també dijous d’11 a 13 h
  • Telemàtic

     El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

     

Documentació que cal aportar

  1. La sol·licitud degudament complimentada.

Normativa

Observacions

L’Escola Municipal de Música es reserva el dret a concedir o no l’espai.

En funció de l’ús del banc d’instruments es podrà aplicar una taxa (preus públics ordenança fiscal).

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net