Certificat de serveis prestats a l'Ajuntament
    
     
    
    
    
        Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica que una determinada persona o empresa externa contractada ha prestat o presta serveis a l'Ajuntament en unes determinades dates, segons consta en l'expedient de personal o de contractació.
        
    
    
    
        
            Tramitació
            
            	Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quan es pot sol·licitar?
Durant tot l'any.
Termini:
No n'hi ha.
Quin cost té?
Gratuït.
Requisits a complir:
    - Prestar o haver prestat de manera satisfactòria els serveis a l'Ajuntament.
 
                         
        
     
    
    
        
            Formes de tramitació
			
            	
                        - 
                            
                            Presencial
							
OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
08700 IGUALADA
                            
HORARI D’HIVERN 
De dilluns a dijous de les  8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL 
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
						
													
							                           
                         
                    
             
        
     
    
	    
        
	
		
        
            Documentació que cal aportar
			
                Documentació a aportar:
1. Dades identificatives de la persona interessada (física-DNI/NIE o jurídica-NIF), o bé dades i autorització de la persona que la representi.
             
        
	 
	
		
        
            Normativa
			
                
    - Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
 
    - Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
 
    - Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
 
    - Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
 
    - Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previst.
 
    - Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes del Sector Públic.
 
             
        
	 	
		
                
    
    
        
        Observacions
        
            Tràmit pas a pas:
1. Presenteu la sol·licitud.
2. L'àmbit corresponent comprovarà les dades i emetrà el certificat corresponent.