Aquest tràmit permet la comunicació a l'Ajuntament per part dels notaris, dels documents que continguin fets, actes o negocis jurídics que posin de manifest la realització del fet imposable d'aquest impost, a excepció dels actes d'última voluntat, i també comunicació dels documents privats comprensius dels mateixos fets, actes o negocis jurídics, que els hagin estat presentats per a coneixement o legitimació de signatures.
- AVIS IMPORTANT -
A partir del dia 1 de gener de 2025, l'Ajuntament d'Igualada ha delegat la gestió d'aquesta liquidació a l'Organisme de Recaptació i Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona. El dia 1 de gener s'activaran els enllaços als nous tràmits d'auto-liquidació que gestionarà l'ORGT.
AQUEST TRÀMIT ÉS ÚNIC I EXCLUSIU PER NOTARIS, PER PRESENTAR LA LIQUÍDACIÓ DE L'IMPOST SOBRE L'INCREMENT DE VALOR DEL TERRENY DE NATURALESTA URBANA CLICAR AQUÍ