Tràmit amb certificat Selecció d'una plaça de TÈCNIC/A DE PROMOCIÓ DE LA SALUT PÚBLICA per a formar part de la plantilla de l'Ajuntament d'Igualada

L'objecte d'aquesta convocatòria és la selecció pel procediment de concurs oposició lliure, d’una plaça de tècnic de promoció de la Salut Pública, inclosa en l'oferta d’ocupació pública de 2023. Enquadrades a l'Escala d’Administració Especial - Tècnic/a, corresponents al grup A2.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Com es tramita la sol.licitud?

La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer preferentment per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.

En el cas de no disposar dels mitjans tecnològics necessaris o experimentar problemes tècnics, també es podrà tramitar presencialment -prèvia sol.licitud de cita prèvia- a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (Pl. Ajuntament número 1).

Els sistemes d'identificació admesos són:

Si no disposeu d'un certificat electrònic, us recomanem obtenir l'IdCat mòbil. Es tracta d'un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).

Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil:  Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria

Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar la sol.licitud en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

Quan es pot sol·licitar?

Del dia 20 de Novembre de 2025 al 09 de Desembre de 2025 (els dos inclosos).

Termini:

Les sol·licituds es podran presentar fins al 09 de Desembre de 2025.

Quin cost té?

Drets d’exàmen: 35,85€

El pagament dels drets d'examen es pot fer efectiu a la caixa de l'Ajuntament o bé mitjançant un gir postal o telegràfic o una transferència bancària al número de compte que es relaciona:

BBVA     ES18 0182 6035 41 0201619351

En aquest cas és molt important fer constar el nom i cognoms de la persona interessada, DNI, concepte i plaça.

 

Requisits a complir:

A més dels establerts a les bases generals, S’hauran de complir els requisits següents:

a) Estar en possessió del títol de Graduat/da, Diplomatura o llicenciat/da Universitari/ària en Graduat/da, Diplomatura o llicenciat/da Universitari/ària en Sociologia, Psicologia o Medicina o equivalent.

b) Nivell C1 de català o equivalent o en el seu defecte superar la prova de nivell elaborada per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya

c) Abonar l’import dels drets d’examen establert en 35,85€

L'acreditació documental a l'efecte de l'exempció també es pot fer fins abans de l'hora assenyalada per a l'inici de la prova de coneixements de llengua catalana, aportant davant el tribunal l'original i una fotocòpia de la documentació esmentada.

Tots els requisits anteriors han de complir-se l’últim dia de presentació de sol·licituds. En tots els casos, aquests requisits s’han de mantenir fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera de les persones aspirants.

Per a més informació consulteu les bases de la selecció.

 

 

 

Formes de tramitació

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

A la sol·licitud els/les aspirants, a més de manifestar que compleixen totes les condicions referides a l’apartat 3 d’aquesta base primera, les quals hauran d'acreditar quan li siguin requerides o en finalitzar el procés selectiu en cas de ser aprovats, adjuntaran còpia de la següent documentació:

a) DNI aspirant.

b) Currículum Vitae

c) Certificat de coneixement del nivell de català requerit.

d) Justificant acreditatiu d’haver abonat a la Tresoreria municipal, l’import dels drets d’examen que son de 35,85€. El pagament es podrà fer efectiu a la Tresoreria de la Corporació, mitjançant transferència bancària o per gir postal o telegràfic. La manca de pagament o el pagament incomplert de la taxa determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

Si alguna instància tingués qualsevol defectes en relació a la mateixa i/o a la documentació presentada referits als apartats a) o c) anteriors, es requerirà a l’interessat, mitjançant anunci al Tauler d’edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’Edictes de la seu electrònica (https://www.seu-e.cat/web/igualada) perquè en el termini de 10 dies hàbils següents a la publicació de l’esmentat anunci, esmeni la deficiència advertint-li que si no ho fa en el termini indicat, es procedirà sense més tràmits a l’arxiu de la seva instància, quedant exclòs de la participació en el procés selectiu.

Normativa

  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
  • Llei 7/2007, del 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  • Decret 233/2002 de 25 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals.
  • Bases per a la provisió, mitjançant concurs oposició lliure, d'una plaça de tècnic/a de Promoció de la Salut Pública

Observacions

Tràmit pas a pas  - tràmit telemàtic

1. Fer la sol·licitud telemàtica prement el botó "tramitar amb certificat" identificant-vos amb el certificat digital personal. Ompliu les dades requerides al formulari de tramitació, i adjunteu la documentació requerida en format PDF. La documentació escanejada es farà en blanc i negre o escala de grisos i es desarà en format PDF.

Finalment, premeu "Enviar". Us demanarà que reviseu que tota la informació i documentació que heu introduït és correcta i aleshores premeu el botó "Confirmar".

2. Si el tràmit s'ha presentat correctament us apareixerà una finestra on s'indicarà el codi de seguiment de la vostra sol.licitud així com el número de registre obtingut. Podreu també desar-vos una còpia o imprimir la sol.licitud presentada que haureu de conservar per a futures referències o requeriments en cas d'esmena.

Tràmit pas a pas  - tràmit presencial a l'OAC

1. Per presentar la sol.licitud, cal trucar primer a l'Ajuntament d'Igualada, durant el període de presentació de les sol·licituds,  per demanar una cita prèvia.

2. En la data i hora convingudes a la cita prèvia, presentar la sol·licitud i la documentació necessària en hores d’atenció al públic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Igualada.

Un cop finalitzat el termini de presentació d'instàncies cal seguir les publicacions que es facin al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament d'Igualada i al Tauler d'edictes de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Igualada (https://www.seu-e.cat/web/igualada/seu-electronica).

 

Per més informació consulteu l'annex corresponent 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net
Desenvolupat per Proyecto desarrollado por eCityclic