Tràmit amb certificat Selecció de tres places d'AUXILIAR PRÀCTIC per a formar part de la plantilla de l'Ajuntament d'Igualada

Aquest tràmit permet accedir a la selecció de personal d'AUXILIAR PRÀCTIC pel sistema de concurs oposició lliure, per cobrir tres places incloses en les ofertes d'ocupació pública de 2022, 2023 i 2025 l'Oferta parcial d'ocupació pública de 2025.

D'aquesta convocatòria es formarà una borsa de treball; es cobriran el nombre de places addicionals necessari per cobrir les futures vacants que es produeixin a càrrec de les ofertes d’ocupació públiques de 2025 que completin la ja aprovada i de les ofertes públiques d’ocupació de 2026, que s’adjudicaran a les persones aspirants que hagin aprovat el procés selectiu sense obtenir plaça, segons l’ordre de persones aspirants aprovades, de conformitat amb el que preveu la Disposició addicional Trentena del Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d’octubre, pel qual s’aprova la refosa en un Text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública (en endavant, DL 1/97), així com el nombre de places que restin vacants de les ofertes públiques d’ocupació anteriors. Sens perjudici, que en el cas que no s’aprovin les ofertes públiques de 2025 o 2026, aquestes persones no tindran aquests drets respecte a posteriors convocatòries

 

 

 

 

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Com es tramita la sol·licitud?

La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer preferentment per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.

En el cas de no disposar dels mitjans tecnològics necessaris o experimentar problemes tècnics, també es podrà tramitar presencialment -prèvia sol.licitud de cita prèvia- a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (Pl. Ajuntament número 1).

El tràmit està optimitzat per funcionar mitjançant el navegador Internet Explorer (versió 11 o superior). L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu correcte funcionament.

Els sistemes d'identificació admesos són:

Si no disposeu d'un certificat electrònic, us recomanem obtenir l'IdCat mòbil. Es tracta d'un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).

Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil:  Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria

Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar la sol.licitud en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

Quan es pot presentar la sol·licitud?

Del dia 20 de Novembre de 2025 al 09 de Desembre de 2025 (els dos inclosos)

Quin cost té?

Auxiliar Pràctic: 21,40€

El pagament de la taxa es pot fer efectiu a la caixa de l'Ajuntament o bé mitjançant un gir postal o telegràfic o una transferència bancària al número de compte que es relaciona:

BBVA     ES18 0182 6035 41 0201619351

*En aquest cas és molt important fer constar el nom i cognoms de la persona interessada, DNI, concepte i plaça.

Requisits a complir:

A més dels establerts a les bases generals, s'hauran de complir els requisits següents:

  • Estar en possessió del títol de Graduat/da en Educació Secundària Obligatòria, equivalent o superior.
  • Nivell B2 de català o equivalent o en el seu defecte superar la prova de nivell elaborada per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.
  • Abonar l’import dels drets d’examen establert en 21,40€.

Formes de tramitació

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

  • Telemàtic


    El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

Documentació que cal aportar

EN CAS DE FER EL TRÀMIT TELEMÀTICAMENT:

1. Omplenar totes les dad es obligatòries del formulari de sol.licitud inclòs en el tràmit.

2. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat i la resta de requeriments establerts a l'apartat 3.1 b) de la base tercera.

3. Còpia escanejada en format .pdf o còpia electrònica autèntica del certificat del nivell B2 de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent o el certificat que s'ha cursat de manera oficial la matèria de llengua catalana a l'ensenyament obligatori després del 1992, aquest certificat l'expedeix l'Institut d'educació de secundària (aquells que en disposin).

EN CAS DE FER EL TRÀMIT PRESENCIALMENT:

1. Sol.licitud segons el model inclòs a l'apartat "Impresos" d'aquest tràmit, degudament omplenada.

2. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat i la resta de requeriments establerts a l'apartat 3.1 b) de la base tercera.

3. Original del certificat del nivell B2 de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent o el certificat que s'ha cursat de manera oficial la matèria de llengua catalana a l'ensenyament obligatori després del 1992, aquest certificat l'expedeix l'Institut d'educació de secundària (aquells que en disposin).

Aquells aspirants que no tinguin el certificat del nivell B2 o equivalent, hauran de superar aquesta prova, que serà elaborada per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i consistirà en uns exercicis, d'un nivell equiparable a la prova del nivell B2 de català de la Secretaria General de Política Lingüística.

Serà avaluada com a apte/no apte d'acord amb els criteris de correcció de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya. 

Normativa

  • Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
  • Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic.
  • Llei 7/2007, del 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
  • Bases per a la provisió, mitjançant concurs oposició lliure, de tres places d'Auxiliar Pràctic 

Observacions

Tràmit pas a pas - tràmit telemàtic

1. Fer la sol·licitud telemàtica prement el botó "tramitar amb certificat" identificant-vos amb el certificat digital personal. Ompliu les dades requerides al formulari de tramitació, i adjunteu la documentació requerida en format PDF. La documentació escanejada es farà en blanc i negre o escala de grisos i es desarà en format PDF.

Finalment, premeu "Enviar". Us demanarà que reviseu que tota la informació i documentació que heu introduït és correcta i aleshores premeu el botó "Confirmar".

2. Si el tràmit s'ha presentat correctament us apareixerà una finestra on s'indicarà el codi de seguiment de la vostra sol.licitud així com el número de registre obtingut. Podreu també desar-vos una còpia o imprimir la sol.licitud presentada que haureu de conservar per a futures referències o requeriments en cas d'esmena.

Tràmit pas a pas  - tràmit presencial a l'OAC

1. Per presentar la sol.licitud, cal trucar primer a l'Ajuntament d'Igualada, durant el període de presentació de les sol·licituds,  per demanar una cita prèvia.

2. En la data i hora convingudes a la cita prèvia, presentar la sol·licitud i la documentació necessària en hores d’atenció al públic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Igualada.

Un cop finalitzat el termini de presentació d'instàncies cal seguir les publicacions que es facin al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament d'Igualada i al Tauler d'edictes de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Igualada (https://www.seu-e.cat/web/igualada/seu-electronica).

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net
Desenvolupat per Proyecto desarrollado por eCityclic