Qui ho pot sol.licitar?
Les entitats sense ànim de lucre interessades en participar a FirAnoia.
Termini
El termini de sol.licitud s'obre des del dia 5 fins el 23 d'agost de 2024.
Com es tramita la sol.licitud?
Tota la tramitació de sol·licitud de plafó informatiu o estand per a FirAnoia, així com solucionar possibles defectes en la mateixa, s'ha de fer per internet mitjançant els tràmits en línia que es poden trobar en aquesta plataforma, amb identificació i signatura mitjançant un d'aquests procediments:
- Amb el certificat digital del/a president/a, secretari/a o tresorer/a de la entitat que sol.licita.
- Amb el certificat propi de la entitat.
Els sistemes d'identificació i signatura admesos són:
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.
Quin cost té?
Gratuït.
Requisitis a complir:
- Ser una entitat sense ànim de lucre de caràcter socio-cultural, esportiva, recreativa, juvenil o similar.
- Ser una entitat amb domicili social a Igualada o a la comarca de l'Anoia.
- També podran participar les administracions públiques només en els casos de difusió de projectes molt específics i novedosos, que siguin d'interès directe per a Igualada i la comarca.
- Les instal.lacions de l'estand s'hauran d'utilitzar amb la deguda diligència i quan finalitzi el termini d'ús, s'hauran de retornar en les mateixes condicions en què van ser rebudes.
- Anirà a càrrec exclusiu de l'entitat el muntatge de l'exposició, havent-se de fer càrrec de totes les despeses que se'n derivin.
- L'estand haurà d'ésser utilitzat, per part de l'entitat, única i exclusivament amb finalitat expositiva, restant prohibida qualsevol activitat de lucre.