• Aportació de rebuts per sol·licitud de prestació de lloguer

    Aquest tràmit us permet presentar els rebuts del lloguer per sol·licitud de prestació

    Els camps marcats amb Obligatori són obligatoris
  • Dades del sol·licitant




    • Per tal d'enviar-vos el resguard de la presentació

  • Exposo i demano

     

    • EXPOSO: Que per tal de completar la sol·licitud per la prestació de lloguer de l'any

    • Introduir l'any de sol·licitud:

    • Amb el nº d'expedient següent:

    • Introduir el nº d'expedient:












    •  

    • DEMANO: Que s'incorporin els rebuts a l'esmentat expedient

    •  

  • Documentació que aporto

    Aporto la següent documentació perquè sigui incorporada al meu expedient  

    •  



    •  

    •  

    •  


  • INFORMACIÓ bàsica sobre protecció de dades

    Responsable del tractament
    Ajuntament d'Igualada
    Finalitat Atendre i gestionar el dret de les persones a comunicar-se amb l'Ajuntament. Gestionar i tramitar comunicacions dels ciutadans amb l'Ajuntament.
    Legitimació Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679).
    Destinataris Les dades es cediran a d'altres administracions competents en matèria d'habitatge
    Exercici de drets dels interessats
    D'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació del tractament, i d'oposició al tractament, dirigint-se a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), Plaça de l'Ajuntament número 1 08700 - Igualada, o bé mitjançant el correu electrònic

    Per saber més sobre la nostra política de protecció de dades cliqueu AQUÍ.