• Consulta o reclamació o denúncia al Punt Consum (OMIC)

    Aquest tràmit és una petició que fa una persona consumidora o usuària a una empresa, establiment mercantil o a un professional, per obtenir la reparació d'un dany, la prestació d'un servei de manera correcta, el retorn de quantitats o la rescissió d'un contracte i/o anul·lació d'un deute.

    Els camps marcats amb Obligatori són obligatoris
  • Dades del sol·licitant
    •  Dades de l'establiment i/o servei motiu de la consulta

  • Fets motiu de la consulta
  • Petició de la persona interessada
  • Documentació

    en cas que procedeixi

    • Possibilitat d'adjuntar varis documents amb format zip

  • INFORMACIÓ bàsica sobre protecció de dades

    Responsable del tractament
    Ajuntament d'Igualada
    Finalitat Atendre i gestionar les reclamacions amb el consum
    Legitimació Exercici de poders públics (Article 6.1.e del RGPD 2016/679).
    Destinataris Altres administracions competents en la matèria. Persones que accedeixen a dades per aplicació de la publicitat activa.
    Exercici de drets dels interessats
    D'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació del tractament, i d'oposició al tractament, dirigint-se a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), Plaça de l'Ajuntament número 1 08700 - Igualada, o bé mitjançant el correu electrònic

    Per saber més sobre la nostra política de protecció de dades cliqueu AQUÍ.