Qui ho pot sol·licitar?
Persones físiques o jurídiques titulars d’una activitat comercial minorista, serveis professionals no essencials que requereixin l’obertura al públic d’establiments o locals i activitats de restauració, que generin activitat econòmica al municipi d’Igualada, que hagin vist suspesa o paralitzada la seva activitat per raó de l'estat d'alarma i que hagin de fer front a despeses extraordinàries per a reprendre o adaptar l'activitat econòmica del seu establiment.
Quan es pot sol·licitar:
Del 15 de juny al 10 de juliol de 2020
Quin cost té?
Gratuït.
Com es tramita la sol.licitud?
Si el sol·licitant de la subvenció és una persona física pot optar per dues vies de tramitació: presentar la sol·licitud presencialment al Registre d'Entrada de l'Ajuntament d'Igualada, o bé, realitzar la tramitació per internet.
Per presentar la sol·licitud presencialment s'ha de demanar CITA PRÈVIA trucant a l'Ajuntament d'Igualada al telèfon 93 803 19 50, o bé trucar a IG- NOVA EMPRESA al telèfon 93 805 04 09.
Si el sol·licitant és una empresa o entitat sense ànim de lucre, ha de fer la tramitació per internet, mitjançant aquest tràmit i amb identificació i signatura, a través d'un d'aquests sistemes:
EMPRESES
a) Amb el certificat digital propi de l'empresa.
b) Amb el certificat digital del/la representant de l'empresa o bé, amb el certificat digital de la persona que acrediti la capacitat de representar l'empresa.
ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE
a) Amb el certificat digital propi de l'empresa.
b) Amb el certificat digital del/la president/a, secretari/a ó tresorer/a de l'entitat que sol·licita la subvenció.
Els sistemes de signatura admesos són:
DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert).
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i també podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.
Requisits a complir:
a) Estar al corrent de les seves obligacions fiscals i financeres amb l’Ajuntament d’Igualada i de les seves obligacions amb la Seguretat Social.
b) Disposar de la llicència d’activitat o haver fet la corresponent comunicació de l’activitat a l’Ajuntament, d’acord amb la legislació vigent.
c) Disposar d’un projecte -tal com es defineix en la base 10.C- que estigui valorat en un mínim de 1.200 euros en despesa elegible corresponent a un o més dels conceptes establerts en la base tercera, tot això juntament amb la justificació de la necessitat de fer la despesa conforme la finalitat d’aquests ajuts.
d) obtenir un mínim de 5 punts dels criteris de l’article 7.