Tràmit pas a pas
1. Per evitar les cues d'espera us recomanem que truqueu a l'Ajuntament d'Igualada, durant el període de presentació de sol·licituds, per demanar hora per venir a una sessió informativa o per presentar la sol·licitud i la documentació necessària en hores d'atenció al públic de l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
2. Un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies i en el seu cas el termini d’esmeneses, es publicarà al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrónica de l’Ajuntament d’Igualada (www.seu.cat/igualada) la llista d’ admesos i exclosos, el lloc, la data i l’hora d’inici de les proves i els membres del Tribunal (servirà de notificació per l’interessat).
3. Realització de les proves (veure l'apartat 6.1. de les Bases de Selecció).
4. Un cop finalitzades les proves es publicarà la puntuació final al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament d’Igualada i al Tauler d’edictes de la Seu Electrónica de l’Ajuntament d’Igualada (www.seu.cat/igualada).
LLISTA DE RESERVA
Els aspirants que no proveeixin les places que es convoquen, però que superin les proves, podran ser contractats per ordre de la puntuació obtinguda en la selecció, durant un període màxim de dos anys, a comptar des de la data de la selecció, amb la mateixa o similar categoria que la plaça convocada, estigui o no prevista en la plantilla i sempre que les necessitats contractuals es produeixin al llarg del termini esmentat.