Tràmit informatiu Inscripció i matriculació a l'Escola Municipal de Música

Aquest tràmit permet formalitzar la inscripció als estudis de música de l'Escola Municipal de Música d'Igualada.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada, si és major de 18 anys o bé els pares o tutors legals, en el cas d'alumnes menors d'edat.

Quan es pot sol·licitar?

Del 28 de maig a l'11 de juny de 2015

Quin cost té?

Gratuït.

Requisits a complir:

  • Els alumnes vigents hauran d'estar al corrent de tots els pagaments amb l'Escola de Música.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Escola Municipal de Música
    Pg. Verdaguer, 84-86
    Igualada
    Tel. 93 804 41 55

    Horari:
    de dilluns a divendres, de 16 a 20 h i també dijous d’11 a 13 h

Documentació que cal aportar

Els alumnes vigents hauran de presentar la següent documentació:
- Una foto de carnet amb el nom de l’alumne darrera.

Els alumnes de nou ingrés a més han de portar la següent documentació:
- La sol·licitud d'inscripció.
- Fotocòpia del DNI/NIE o del llibre de família on aparegui el nom de l'alumne.
- Fotocòpia del DNI/NIE dels pares.
- Número de compte per a la domiciliació bancària.

Els alumnes d'Igualada i Vilanova del Camí que tinguin la condició de família nombrosa hauran d'aportar una fotocòpia del carnet vigent corresponent.

Normativa

Observacions

Tràmit pas a pas

1. Presentar la sol·licitud i la documentació necessària.
2. Consultar la llista provisional d'admesos.
3. Consultar les llistes definitives d'admesos i sol·licituds en esperra.
4. Es procedirà al cobrament de la quota.

Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net