Tràmit informatiu Sol·licitud d'ús de la sala d'exposicions del Museu de la Pell

Aquest tràmit us permet demanar la sala d'exposicions del Museu de la Pell d'Igualada per a realització d'alguna activitat i/o exposició.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Quan es pot sol·licitar?

Durant tot l'any

Quin cost té?

Segons les ordenances municipals.

Com s'ha de fer el pagament?

En efectiu, amb taló o mitjançant una transferència bancària.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Museu de la Pell
    C/ Dr. Joan Mercader s/n
    Telèfon: 938046752
    e-mail: m.igualada@diba.cat

    Horari: de dimarts a divendres de 10 a 14h

Documentació que cal aportar

  1. Programa de l'exposició o activitat que es vol realitzar.

Normativa

Els preus inclouen una hora de preparació més una hora real de l'acta. Cada hora suplementària té el preu de la tarifa inicial. Fora d'horari del Museu té un increment d'un 40%.

Observacions

Tràmit pas a pas

  1. Trucar al Museu de la Pell per saber si els dies que desitgeu realitzar la exposició estan disponibles.
  2. Formalitzar la sol·licitud al Museu de la Pell.
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net