1. En cas que la sol·licitud la realitzi un establiment comercial o una associació en representació d'altres botiguers i comerciants de la ciutat, declaració responsable que s'actua en el seu nom i representació.
2. Declaració responsable conforme el/la sol·licitant no es troba incurs en cap de les circumstàncies de prohibició per rebre subvencions establert en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i que es troba al corrent de les seves obligacions amb l'Ajuntament d'Igualada i amb la Seguretat Social (consta en l'imprès de sol·licitud).
3. Memòria explicativa de l'actuació a realitzar amb el contingut mínim següent:
a) En tots els casos: descripció detallada del guarniment, amb indicació exacte del tram de la via pública que restarà afectada.
b) En els casos de guarniment amb enllumenat:
- Indicació de quin serà l’instal·lador autoritzat que assumirà la responsabilitat tècnica.
- Compromís de lliurar a l’Ajuntament d’Igualada, cinc dies abans de l’inici de l’encesa, el butlletí d’instal·lació, visat per l’entitat col·laboradora ICIT o ECA.
- Indicació de la potència d’il·luminació.
- Definició dels arcs i dibuixos ornamentals.
- Quantitats d'arcs.
4. Pressupost total, que ha de recollir els punts següents : previsió econòmica completa i detallada de l’activitat per la qual se sol·licita l’ajut, en la que consti tant les despeses com els ingressos, quantia de l’ajut que se sol·licita i detall de les fonts de finançament previstes.
5. Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’Ajuntament d’Igualada les que s’obtinguin en el futur.
6. Compromís de complir les condicions de la subvenció.
7. Documentació que acrediti que l’entitat sol·licitant es troba al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament d’Igualada i davant la Seguretat Social. En el cas que l’entitat no estigui obligada a presentar aquesta darrera declaració, se substituirà per una declaració responsable en aquest sentit. Pel que fa a la certificació acreditativa d’estar al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament d’Igualada no cal que sigui aportada per l’entitat amb la sol·licitud, sinó que es demanarà d’ofici pel departament gestor de la subvenció corresponent.
8. Dades bancàries del compte en el qual, si és subvencionada l’activitat proposada, es podrà transferir l’import de la subvenció, si no s’ha rebut cap subvenció de l’Ajuntament d’Igualada amb anterioritat o si es modifica el compte bancari en el qual s’ha de fer l’ingrés.
9. Adreça electrònica als efectes d’aplicació la normativa electrònica sobre procediment administratiu especialment pel que fa a la notificació electrònica.