Tràmit informatiu Ús d'espais dels equipaments cívics

Aquest tràmit permet sol·licitar qualsevol sala del Centre Cívic de Fàtima i de l'Espai Cívic Centre per a la realització d'activitats.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

Les entitats o les persones interessades en utilitzar una sala de l’equipament cívic.

Quan es pot sol·licitar?

Durant tot l'any, però sempre amb una antel·lació mínima de 7 dies a la realització de l'activitat.

Quin cost té?

- Per a les entitats que realitzin activitats sense ànim de lucre es gratuït.
- Per als particulars i les entitats que realitzin activitats amb una finalitat lucrativa correspondrà l’abonament de la taxa.

Requisits a complir:

  • Les entitats hauran d’estar inscrites al registre d'entitats de l'Ajuntament d'Igualada.

Formes de tramitació

  • Presencial
    ESPAI CÍVIC CENTRE
    C/Trinitat, 12 Baixos
    08700 IGUALADA
    Tel. 938068101

    Horari:
    De dilluns a divendres, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia i de 3 de la tarda a 9 del vespre
    Dissabtes de 9 del matí a 2 del migdia i de 4 de la tarda a 9 del vespre
  • Telefònic
    ESPAI CÍVIC CENTRE
    Tel. 93 806 81 01

    Horari:
    De dilluns a divendres, de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia i de 3 de la tarda a 9 del vespre
    Dissabtes de 9 del matí a 2 del migdia i de 4 de la tarda a 9 del vespre
  • Presencial
    CENTRE CÍVIC DE FÀTIMA
    Avinguda de la Pietat, 42-44
    08700 Igualada
    Tel. 93 805 26 21

    Horari:
    De dilluns a divendres, de 9 del matí a 2 del migdia i de 5 de la tarda a 2/4 d'11 del vespre
    Dissabtes de 2/4 de 10 del matí a 2 del migdia i de 6 de la tarda a 2/4 de 10 del vespre
  • Telefònic
    CENTRE CÍVIC FÀTIMA
    Tel. 93 805 26 21

    Horari:
    De dilluns a divendres, de 9 del matí a 2 del migdia i de 5 de la tarda a 2/4 d'11 del vespre
    Dissabtes de 2/4 de 10 del matí a 2 del migdia i de 6 de la tarda a 2/4 de 10 del vespre

Documentació que cal aportar

Cal aportar la sol·licitud que trobareu més avall.

Observacions

Tràmit pas a pas

1. Truqueu al centre per comprovar la disponibilitat de la sala en qüestió.
2. Empleneu i presenteu la sol·licitud.
3. El centre us donarà una resposta el més aviat possible.
 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net