Tràmit amb certificat Participació a les barraques 2017

Aquest tràmit permet a les associacions i entitats sense ànim de lucre, participar en el procés d’adjudicació de les barraques per a la Festa Major d’Igualada 2017

Hi haurà un total de 6 barraques que serviran begudes i aliments durant la Festa Major d’Igualada situades a la plaça i al carrer del Doctor Joan Mercader.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

Les associacions i entitats sense ànim de lucre inscrites en el registre d'entitats de l'Ajuntament d'Igualada.

També podran participar aquelles entitats que no figuren en el Registre d'Entitats perquè no tenen la forma jurídica d'associació, però tampoc tenen ànim de lucre o la seva estructura i finalitats, a més del seu règim de funcionament, són anàlegs als de les associacions.

Quan es pot sol·licitar?

Des del dia 16 de juny  fins al dia 26 de juny  de 2017, ambdós inclosos.

Com es tramita la sol.licitud?

Telemàticament, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital del/a president/a, secretari/a o tresorer/a de l'entitat que sol.licita o bé amb certificat propi de la entitat.

Els sistemes de signatura admesos són:

Tota la documentació a presentar s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.

Quin cost té?

Gratuït

Requisits a complir:

Ser associació o entitat sense ànim de lucre inscrita en el registre d'entitats de l'Ajuntament d'Igualada.

També podran participar aquelles entitats que no figuren en el Registre d'Entitats perquè no tenen la forma jurídica d'associació, però tampoc tenen ànim de lucre o la seva estructura i finalitats, a més del seu règim de funcionament, són anàlegs als de les associacions.

Cada entitat nómes pot optar a una barraca.

Formes de tramitació

  • Telemàtic

    El tràmit s'ha de realitzar en línia. Premeu el botó "tramitar amb certificat".

     

Documentació que cal aportar

Documentació que justifiqui el compliment dels criteris establerts d’adjudicació:

- Col·laboració en la dinamització sociocultural de la ciutat (1 punt)

- Haver organitzat actes durant la Festa Major de 2016 (1 punt)

Normativa

Veure les condicions d’explotació de les barraques.

Observacions

Tràmit pas a pas:

1. Ompliu telemàticament la sol·licitud i adjunteu la documentació pertinent.

2. Es valoraran els criteris d’adjudicació i s’assignaran les barraques a les entitats que hagin resultat adjudicatàries (en cas d'empat de punts, es resoldrà per sorteig).

3. Les entitats seleccionades seran convocades a una reunió.

4. Un cop acabada la Festa Major s'ha de presentar telemàticament la DECLARACIÓ DELS INGRESSOS DE LES BARRAQUES 2017 (trobareu el tràmit en el següent enllaç)

 

Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net