Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Sol.licitud d'acreditació per circular a la zona restringida del Carrer Galícia

Aquest tràmit permet sol·licitar l'alta de l'acreditació per circular a la zona restringida (carrers de vianants) del Carrer Galícia.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

Veïns i veïnes de la zona de circulació restringida del C/Galícia que accedeixin amb el seu vehicle al domicili o pàrquing.

Quan es pot sol.licitar?

Des del dia 20 de novembre de 2020.

Quin cost té?

Gratuït.

Com es tramita la sol·licitud?

La sol.licitud es realitza de manera telemàtica, prement el botó "Tramitar".

En cas de no disposar de recursos tecnològics per fer la tramitació en línia, es podrà presentar la sol·licitud presencialment a la Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament, demanant CITA PRÈVIA al telèfon 93 803 19 50.

Requisits a complir:

  • Ser propietari o llogater d'un habitatge, garatge o local comercial de la zona de vianants del C/Galícia

 

Formes de tramitació

  • Telemàtic

    El tràmit es realitza en línia. Premeu el botó "Tramitar"

  • Presencial amb cita prèvia

    OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA
    Plaça de l’Ajuntament, núm. 1, planta baixa
    08700 IGUALADA

    HORARI D’HIVERN
    De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
    Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00

    HORARI D’ESTIU (des del 25 de juny al 15 de setembre)– SETMANA SANTA -NADAL
    De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00

    PER DEMANAR CITA PRÈVIA: truqueu al telèfon 93 803 19 50

Documentació que cal aportar

En cas de tramitació en línia:

Còpia escanejada en format .pdf del permís de circulació del vehicle a autoritzar.

Còpia escanejada del DNI o d'altre document d'identificació.

En cas de presentació a l'Oficina d'Atenció Ciutadana:

Fotocòpia del permís de circulació del vehicle a autoritzar.

Fotocòpia del DNI o d'altre document d'identificació.

 

Normativa

  • Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  • Llei 13/1989, del 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.

Observacions

Tràmit pas a pas:

  • Empleneu el formulari i adjunteu la documentació sol·licitada a l'apartat corresponent.
  • Si cal autoritzar un o més vehicles addicionals lligats al domicili, cal fer un tràmit individual per cadascun d'ells.
  • L'Ajuntament us autoritzarà a circular per la zona restringida en funció del domicili de l'interessat o de l'activitat. 

 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net