Tràmit amb certificat Sol.licitud de certificació per a treballadors de sectors essencials en situació excepcional de confinament total

Aquest tràmit permet obtenir el document que certifica l'empadronament al municipi d'Igualada d'una persona en un domicili, d'acord amb les dades que consten al Padró Municipal d'Habitants i que aquest domicili està situat a la zona de restricció de sortida de persones amb motiu dels casos d'infecció per SARS-CoV2.

Tramitació

Com es tramita la sol.licitud?

La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.

El tràmit està dissenyat per funcionar mitjançant el navegador Internet Explorer (versió 11 o superior). L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu funcionament.

Els sistemes d'identificació admesos són:

L'IdCat mòbil és un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI). Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

Tota la documentació a presentar s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són el PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. 

Qui ho pot sol·licitar?

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Quin cost té?

Gratuït    

Requisits a complir:    

  1. Estar empadronat al municipi.        
  2. Estar obligat a desplaçar-se fora del territori confinat de la Conca d'Òdena per raons laborals. 
  3. Treballar en un sector empresarial considerat com a essencial.  
  4. Impossibilitat de realitzar el seu treball sota la fórmula de teletreball.    
  5. No percebre cap altre prestació pública.    
  6. Que se li hagi denegat expressament la possibilitat de desplaçar-se fora del territori confinat de la Conca d'Òdena per motius laborals, per part dels cossos de seguretat.
  7. En la data del fet causant de la restricció, es trobava en situació d’alta al règim de la Seguretat Social.

Formes de tramitació

  • Telemàtic

    El tràmit s'ha de realitzar en línia. Premeu"Tramitar amb certificat".

     

Documentació que cal aportar

  • Declaració responsable (als efectes de l’aplicació de la Disposició Final Primera del RDL 13/2020, de 7 d’abril, pel que s’adopten determinades mesures urgents en matèria d’ocupació agrària).
  • Certificat emès per l'empresa que acrediti la impossibilitat de realitzar el seu treball sota la fórmula de teletreball. (EN EL CAS DE TREBALLADORS/ES PER COMPTE D'ALTRI). 

Els dos models estan disponibles a la secció "Impresos" d'aquest tràmit, en format .PDF autoeditable.

En el cas del certificat emès per l'empresa, poden usar-se d'altres models que la vostra empresa tingui disponibles, però sempre haurà de constar-hi la mateixa informació (nom de l'empresa, sector d'activitat i codi nacional d'ocupació (CNO)) que recull el nostre model proposat.

Normativa

  • Disposició Final Primera del RDL 13/2020, de 7 d’abril, pel que s’adopten determinades mesures urgents en matèria d’ocupació agrària.
  • RESOLUCIÓ INT/718/2020, de 12 de març, per la qual s'acorda restringir la sortida de persones dels municipis d'Igualada, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui i Òdena.
  • ORDRE SND/290/2020, de 26 de març, per la qual es prorroga la Resolució INT/718/2020, de 12 de març de 2020, de la Generalitat de Catalunya, per la qual s'acorda restringir la sortida de les persones dels municipis de Igualada, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui i Òdena.

  

Observacions

Tràmit pas a pas

1-Fer la sol·licitud telemàtica mitjançant "tramitar amb certificat" amb el certificat digital personal. Ompliu les dades requerides al formulari de tramitació i adjunteu com a arxius en format pdf o imatge la documentació requerida i signada (declaració responsable i certificat d'empresa (si s'escau).) Finalment, premeu "Enviar".

Si no teniu un certificat digital, us podeu donar d'alta a l'IdCAT mòbil en el mateix moment de fer el tràmit telemàtic. Necessitareu el DNI i la targeta sanitària individual (TSI). Podeu sol.licitar-lo en el següent enllaç:  Sol.licitar un IdCat mòbil

2- El certificat sol.licitat i la resta de documentació adjunta s'enviarà per tal que es pugui tramitar la incapacitat temporal en situació excepcional de confinament total.

3- Per rebre el volant de baixa emès pel vostre CAP cal que us doneu d'alta a "la meva salut" al Canal Salut de la Generalitat de Catalunya. Adjuntem l'enllaç: 

https://canalsalut.gencat.cat/lamevasalut-registre

Telèfon d'informació/atenció del Canal Salut: 900 053 723. De dilluns a divendres, de 8h a 20h.

 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net